גולן טלקום לא נשחקה ב-2018: שמרה על הכנסות קבועות של 130 מיליון שקל ברבעון

גיל שרון, מנכ"ל ויו"ר החברה: הסכם שיתוף הרשתות עם סלקום מאפשר לנו להציע מחירים משתלמים

גיל שרון / צילום ארכיון: תמר מצפי
גיל שרון / צילום ארכיון: תמר מצפי

חברת גולן טלקום מציגה עקביות בהכנסות ב-2018 וזאת בניגוד לתוצאות של מתחרותיה הגדולות שהולכות ונשחקות כתוצאה מהתחרות. החברה מציגה רבעון רביעי עם הכנסות של 130 מיליון שקל בדומה לכל הרבעונים ב- 2018. החברה מפרסמת את דוחותיה במסגרת דוחות אלקטרה מוצרי צריכה ולכן הדוחות אינם מלאים, אך הם מספקים תמונה כללית לגבי מצבה של החברה. על פי התוצאות גולן טלקום, בשליטת אלקטרה מוצרי צריכה, מדווחת את סיימה את 2018 עם הכנסות שהסתכמו ב-519 מיליון שקל והרווח התפעולי הסתכם בכ- 92 מיליון שקל.

ה -(EBITDA רווח לפני מס והפחתות) עמד על כ- 152.3 מיליון שקל. החברה סיימה את השנה עם כ-906 אלפי מנויים פעילים ועם הכנסה חודשית ממוצעת (ARPU) בסך של 48 שקל למנוי. את הרבעון הרביעי בשנת 2018 סיימה גולן עם הכנסות בסך של כ-130 מיליון שקל וזאת ביחס לכ-132 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, ורווח תפעולי בסך של כ-28 מיליון שקל בהשוואה לכ- 20 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון: "גם השנה המשכנו להציג תוצאות עיסקיות חזקות, בניגוד למגמה הכללית בענף, וכן ייצרנו תזרים מפעילות שוטפת בסך של כ-100 מיליון שקל, זאת בנוסף לכך שבשנת 2017 פרענו כ- 100 מיליון שקל במזומן מההלוואה שהעמיד לנו בנק מזרחי . הסכם שיתוף הרשתות עם סלקום וכן מבנה העלויות הרזה והיעיל של החברה, מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו רשת מתקדמת ביותר במחירים משתלמים ביותר, מה שמבטיח את המשך הצמיחה של גולן לאורך זמן".