מאונליין לפיזי: חברת המסחר המקוון Wayfair תפתח חנות פיזית ראשונה

קמעונאית הריהוט האמריקאית הודיעה השבוע כי תפתח לראשונה חנות פיזית קבועה בקניון בנאטיק, מסצ'וסט בסתיו הקרוב • הצעד הזה מתרחש לאחר ניסויים בדמות חנויות פופ אפ שהפעילה הרשת במהלך עונת החגים האחרונה בארה"ב

חנויות רהיטים / צילום: תמר מצפי
חנויות רהיטים / צילום: תמר מצפי

קמעונאית המסחר המקוון האמריקאית Wayfair תקים לראשונה חנות פיזית. קמעונאית הריהוט האמריקאית הודיעה השבוע כי תפתח לראשונה חנות פיזית קבועה בקניון בנאטיק, מסצ'וסט בסתיו הקרוב. הצעד הזה מתרחש לאחר ניסויים בדמות חנויות פופ אפ שהפעילה הרשת במהלך עונת החגים האחרונה בארה"ב.

מנכ"ל ומייסד החברה ניראג' שא ציין כי מיקום קבוע יאפשר לחברה להביא את האתר שלה לחיים, ובתקווה לזכות ביותר לקוחות ולהביא מומחיות, תמיכה וניסיון שלא ניתן לבטא באונליין. החנות החדשה תאפשר לצרכנים לבצע רכישות ולצאת איתן מהחנות, לצד שירות של משלוח עד הבית.

Wayfair אף ציינה בכוונתה לפתוח ארבע חנויות פופ אפ בקיץ הקרוב, אך סרבה לפרט כמה חנויות קבועות היא צפויה לפתוח בעתיד.

כיום, קמעונאיות מסחר מקוון שפותחות חנויות פיזיות הפכו לתופעה שכיחה בשוק הקמעונאות. כך למשל, קניון חדש שנפתח בחודש האחרון בניו יורק, 'הדסון יארדס', מכיל קומה שלמה שמוקדשת לחנויות של קמעונאיות מסחר מקוון.

קמעונאית המסחר המקוון Wayfair נוסדה ב-2002 כפלטפורמה למכירת ריהוט ומוצרים עיצוב לבית בהם רהיטים גדולים כמו ספות ושולחנות. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בניו יורק לפי שווי של כ-14 מיליארד דולר. מחזור המכירות שלה ב-2018 עמד על 6.8 מיליארד דולר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988