מי הגיע להשקעות בקנאביס בעקבות משחק כדורסל?

החממה הטכנולוגית ומתחם העבודה המשותף, Biohouse הדסה עין כרם, ערכה יחד עם חברת Lumir Lab כנס בנושא תעשיית הקנאביס • בין האורחים: עידו נחושתן, בני לנדא ואשתו פטסי לנדא

שי מלצר ועידו נחושתן / צילום: ילנה קוטוני
שי מלצר ועידו נחושתן / צילום: ילנה קוטוני

החממה הטכנולוגית ומתחם העבודה המשותף, Biohouse הדסה עין כרם, ערכה (גם היא) השבוע, יחד עם חברת Lumir Lab, כנס בנושא תעשיית הקנאביס. באורחים היו עידו נחושתן, יו"ר קנאשור ולשעבר מפקד חיל האוויר, והיזם בני לנדא, שהגיע יחד עם רעייתו, פטסי לנדא.

בפאנל שאותו הנחה רו"ח נדב גיל, מוביל פרקטיקת הקאנביס-טק בדלויט ישראל, השתתפו שי מלצר, מנכ"ל Biohouse; קרינה רובינשטיין, מנהלת פיתוח עסקי, זירת הזנק, ברשות החדשנות; גל ארליך מקבוצת ארליך לפטנטים; יותם הוד, מנכ"ל Lumir Lab; וכפיר כחלון, מנהל השקעות בקרן השקעות ההמונים Ourcrowd (שהודיעה באחרונה על כוונתה להשקיע ולהפוך לשותפה בקרן 7thirty בתחום הקנאביס). כחלון סיפר כי פציעה במשחק כדורסל היא שהובילה אותו לעסוק בקנאביס באופן מקצועי. הוא סיפר כי הוא עבר תהליך שיקום ארוך של קרוב לשנה עקב קרע בשריר, ולדבריו הקנאביס היה מה שעזר לו בתהליך השיקום.

מלצר הזכיר בפאנל שתעשיית הקנאביס היא דינמית ומחייבת התעדכנות מתמדת. רו"ח גיל, הסביר כי על-פי התחזיות, שוק הקאנביס הגלובלי צפוי להגיע להיקף של כ-135 מיליארד דולר עד שנת 2025.