קובי אריאלי ועירית לינור התנצלו בפני עיתונאי חדשות 13

אריאלי ולינור התנצלו בתוכניתם בפני אביעד גליקמן, הפרשן לענייני משפט בחדשות 13, ואשתו, עו"ד עדי שמחוביץ-גליקמן, על כך שרמזו כאילו שמחוביץ-גליקמן, שעובדת בפרקליטות, עומדת מאחורי ההדלפות ששימשו בסיס לחלק מהסקופים שהביא בעלה

עירית לינור / צילום: רונן פדידה
עירית לינור / צילום: רונן פדידה

קובי אריאלי ועירית לינור התנצלו היום (ד') בתוכניתם בפני עיתונאי חדשות 13 אביעד גליקמן, המשמש כפרשן לענייני משפט, ואשתו, עו"ד עדי שמחוביץ-גליקמן, על כך שרמזו בתוכניתם כאילו שמחוביץ-גליקמן, שעובדת בפרקליטות, עומדת מאחורי ההדלפות ששימשו בסיס לחלק מהסקופים שהביא שוב ושוב אביעד גליקמן. השניים התנצלו לאחר שלדבריהם קיבלו מגליקמן התראה לפני תביעה.

העיסוק של השניים בגליקמן הגיע לאחר שהוא פרסם בראשוניות תמלול מתוך חקירות יאיר נתניהו בתיק 4000, כשזה מטיח בשוטרים האשמות ומילות גנאי, כמו למשל "אתם משטרה גסטפו".

היום (ד') המשיך אריאלי לטעון נגד השימוש של עיתונאים בהדלפות והסביר כי טענתו היא טענה עיתונאית לגיטימית. לדבריו, לעניין שורבבה בטעות אשתו של גליקמן: "זה לא רלוונטי וגם מקלקל את הטענה שלי", אמר והוסיף: "לא אכפת לי מי המקורות שלו".

לאחר שהמשיך לצאת נגד עניין ההדלפות, התפנה אריאלי להתנצל בטקסט שנשמע כתוב, ואמר: "עדי שמחוביץ-גליקמן עובדת במשרד המשפטים כבר כ-10 שנים. יש לה הסדר ניגוד עניינים, והיא אינה מדבררת או מטפלת בכל דרך שהיא בפרקליטות או במערך הייעוץ המשפטי לממשלה. היא עובדת במחלקת ההסברה של הדוברות ומדבררת את עשרות היחידות המקצועיות של המשרד, שאינן מסוקרות על-ידי בעלה אביעד גלקימן. עדי שמחוביץ-גליקמן נמצאת בחופשת לידה בשבעת החודשים האחרונים. אנחנו מתנצלים בפניה ומבהירים שאין לנו ראיות שהדליפה חומרים לאביעד גליקמן".