"החלום הגדול שלי הוא לארגן אצלנו הרקדת זומבה המונית"

לינוי לצדס (25), מנהלת רווחה ועוזרת מנהלת משאבי אנוש ב-AllStars-IT • טווח שכר: 10-15 אלף שקל

לינוי לצרס/ צילום פרטי
לינוי לצרס/ צילום פרטי

איפה אני תופסת אותך, ומה התפקיד שלך?

"עכשיו ערב, ואני בבית. לרוב אני לא בעבודה בשעות אלה, אבל העבודה שלי דינמית, ואתן מעצמי לפי צורך. אנחנו נותנים שירותי מיקור חוץ לחברות בתחום הטכנולוגי.

"AllStars-IT היא חברה גלובלית שפועלת גם באוקראינה. אנחנו עובדים עם מתכנתים וכיו"ב, אנחנו המעסיקים שלהם בזמן שהם עובדים אצל הלקוחות שלנו. התפקיד שלי משמעותי מהרגע שבו עובד מתחיל לעבוד, אז אני נכנסת לתמונה. אני אשת הקשר שלו - אני מבקרת אותו, מקבלת אותו, מעדכנת אותו, דואגת שהוא יידע שאני שם בשבילו לכל דבר ועניין, למרות שאני לא נמצאת באותו מקום שבו הוא יושב. בנוסף, יש גם את נושא הרווחה שהוא הפאן - חגיגות , ימי הולדת... אני מגיעה לאתרים וחוגגת שם.

אני חייבת לשאול - אותו עובד לא חש קונפליקט בכך שהוא מנותק מאותו אתר בו הוא למעשה עובד ביומיום? בהייטק גם ככה מפנקים את עובדי החברה, והוא לא חלק מזה.

"מבחינתי שהעובד ייהנה משני הצדדים".

כמה זמן את בחברה, ואיך הגעת לתפקיד?

"אני פה שלוש שנים והגעתי ממש במקרה. למעשה אני מדריכת ספורט. מלמדת למשל זומבה, TRX ועיצוב. קודם עסקתי רק בזה, ובמקביל למדתי משאבי אנוש. פעם אחת בסוף השיעור דיברתי על הלימודים, כי הייתי לפני המבחנים. בסוף השיעור אחת המתאמנות שלי פנתה אלי ואמרה 'סליחה שאני מתערבת, אבל מחפשים אצלנו מישהי כמוך'. היא אמרה - סיימי את המבחנים ודברי איתי. השאר היסטוריה".

החלום הגדול היה הספורט?

"אני רוקדת מגיל 6, הייתי 3 שנים במעודדות של מכבי חיפה בכדורסל. הריקוד תמיד היה חלק ממני והיה לי ברור תמיד שאמשיך בכך גם באופן מקצועי. אחרי הצבא נרשמתי לבית הספר למאמנים בווינגייט, ובסופו של דבר החלטתי ללמוד בכל זאת לתואר ראשון. חשבתי על חינוך והוראה, אבל אז גיליתי את תחום משאבי האנוש. כאן בחברה מצאתי את האיזון - לעבוד מול אנשים ביום, ולהשתחרר עם הספורט בערב".

את מתאמנת הרבה?

"שלוש-ארבע פעמים בשבוע. מלמדת ומתאמנת".

כמנהלת רווחה תגברת את הספורט בחברה?

"ברמת המטה תמיד עודדתי שייצאו להתאמן ויקפידו על תזונה. החלום הגדול שלי הוא לארגן אצלנו הרקדת זומבה המונית כאירוע חברה".

נשאר לך זמן לעוד עיסוקים?

"פה ושם יוצא לי גם לדגמן בפרויקטים של מאפרים ומעצבי שיער".

איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

"מקווה לעסוק במשאבי אנוש ומקווה שבאותה החברה. אני גם לא אפסיק לרקוד. הרי היום המנכ"לים הכי גדולים בונים את הלוז שלהם בהתאם לאימוני הספורט שהם לא מוותרים עליהם".