כאילו שאין צרות בעולם: כמה תעלה הופעת מדונה באירוויזיון

איש העסקים הישראלי-קנדי סילבן אדמס ישלם 1.3 מיליון שקל עבור הביקור של מדונה, שתבצע שני שירים בגמר תחרות האירוויזיון בישראל

1.3 מיליון שקל ישלם איש העסקים הישראלי-קנדי סילבן אדמס כדי שמדונה תופיע בגמר תחרות האירוויזיון, שיתקיים בתל-אביב ב-18 במאי.

מדונה תגיע לישראל עם משלחת של כ-65 אנשי צוות, לרבות עשרות רקדנים. לאחר משא-ומתן ממושך שקיים ה-EBU (איגוד האירוויזיון האירופי) מול אנשיה של מדונה, אישרה היום (ב') הזמרת באופן רשמי כי תגיע לישראל להופעה של שני שירים בגמר האירוויזיון. אדמס יישא בכל עלויות הביקור של מדונה וצוותה בישראל.  

כעת מה שנותר לקוות הוא שמדונה תצליח לסחוף תיירים נוספים לישראל. עד כה ההסתערות של תיירים מעבר לים לא עומדת בציפיות, שעמדו על 15-20 אלף תיירים. גם הכרטיסים לאירוויזיון עצמו עדיין לא אזלו, וניתן לרכוש כרטיסים לחצאי הגמר ולחזרה הגנרלית של הגמר הגדול ביום שבת. 

לפני שנה בדיוק הביא אדמס לישראל את מירוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה, בפרויקט עצום. אדמס מימן את החלק הארי של עלות המירוץ בהיקף של 70 מיליון שקל. בנוסף הוא תרם 5 מיליון דולר לחברת SpaceIL.

אדמס מסר הערב: "אני מאמין שהופעתה של מדונה באירווזיון, מלווה שעשרות רקדנים מקצועיים מהשורה הראשונה, תתרום באופן משמעותי להצלחת האירוע ולחיזוק מיתוגה החיובי של ישראל בעולם".