רץ בטוויטר: סרטון תעמולה שנחשד כהאזנה אסורה

בסרטון שמופץ בשעות האחרונות מושמעים קולותיהם של ח"כ עפר שלח וח"כ עמיר פרץ כאילו הם מתאמים עמדות בנוגע לדיל עם הערבים • שלח: "אין שום דילים סודיים, אין שום קונספירציה: יש רק ביבי, שיודע שרק בדרכי מרמה יוכל להיאחז בשלטון. היום נעיף את השקרן"

עפר שלח / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
עפר שלח / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות סרטון שנחזה להיות מטעם מפלגת הליכוד מבחינת הסגנון הגרפי, אולם אינו מתויג בתעמולה מטעם הליכוד.

 

בסרטון מושמעים קולותיהם של ח"כ עפר שלח (כחול לבן) וח"כ עמיר פרץ (העבודה) כאילו הם מתאמים עמדות בנוגע לדיל עם הערבים. "אני אוכל להיכנס לחדר על-מנת להבטיח שהערבים לא ירסקו את הדיל נגד ביבי והליכוד".

על גבי הסרטון נכתב שהוא "הוקלט בכנסת ב-27 במארס 2019".

מספר חשבונות טוויטר של אנשים פרטיים צייצו גם הם את הסרטון, וזאת למרות שבשעות הראשונות הוא לא נשלח מטעם דוברות הליכוד ו/או לא הופיע בחשבונות הרשמיים של הליכוד ברשתות.

כעבור שעות מספר, בשעה 12:30 בצהריים, שלח דובר הליכוד יונתן אוריך את הסרטון לכתבים, ועדיין קטע הווידאו שהופץ בווטסאפ אינו נושא את חותמת או תיוג הליכוד, דבר הנוגד לכאורה את הוראות יו"ר ועדת הבחירות, השופט העליון חנן מלצר, באשר לזיהוי חומרי תעמולה.

ח"כ עפר שלח אמר בתגובה לסרטון הליכוד: "ביבי הנואש מפיץ שקרים, מבושלים משאריות של הקלטות סתר, כולל של שיחות שלי. אין שום דילים סודיים, אין שום קונספירציה: יש רק ביבי, שיודע שרק בדרכי מרמה יוכל להיאחז בשלטון. היום נעיף את השקרן".