בנט ושקד לוועדת הבחירות: להשהות את פרסום התוצאות

ממפלגת הימין החדש נמסר: "לאורך היום התקבלו במטה המפלגה כ-1,000 פניות על תקלות וכשלים בהליכי ההצבעה בבחירות, הן בקלפיות ברחבי הארץ והן בקולות החיילים. יש כאן אי סדרים במימדי ענק, נילחם עד הקול האחרון"

נפתלי בנט ואיילת שקד / צילום: אמיר מאירי
נפתלי בנט ואיילת שקד / צילום: אמיר מאירי

לקראת פרסום תוצאת הבחירות בחצות, פונים במפלגת הימין החדש לוועדת הבחירות בבקשה להשהות את פרסום התוצאות.

לדברי המפלגה, "לאורך היום התקבלו במטה המפלגה כ-1,000 פניות על תקלות וכשלים בהליכי ההצבעה בבחירות, הן בקלפיות ברחבי הארץ והן בקולות החיילים. יש כאן אי סדרים במימדי ענק, נילחם עד הקול האחרון", נמסר מהמפלגה.

לפני כמה שעות הודיע יו"ר ועדת הבחירות כי היו תקלות בהזנת הנתונים בשעות מוקדמות יותר של היום, ועל כן פרסום מלא של תוצאות הבחירות, לרבות המעטפות הכפולות (הצבעת חיילים, דיפלומטים, חולים, עובדי בתי חולים, בעלי מוגבלויות אסירים) - יתעכב בכמה שעות. מדובר בכ 5%-6% מן הבוחרים ולכן, המספרים הם קריטיים כאשר כל קול עשוי לשנות את תוצאת הבחירות, חלוקת המנדטים, ומבנה הגושים.

בשעות הלילה חגגו במשרדי הוועדה יום הולדת לשופט העליון מלצר. בוועדת הבחירות פרסמו תמונות סיום של חגיגת יום ההולדת עם נציגי הסיעות הממתינים לפרסום תוצאות האמת. ברגע הקליל של סיום חודשים מתוחים אמר ח"כ ביטן למלצר שהוא מבטיח להעניק לו מנדט במתנה וח"כ זנדברג שאלה ממי ילקח המנדט. "נציגי הסיעות הודו למנכ"ל הוועדה ולצוות המקצועי על עבודה מצויינת לכל אורך הדרך", נמסר.