תזוזות באבן קיסר: רינת אפרימה מונתה למנכ"לית החברה בישראל

אפרימה מונתה גם לתפקיד סגנית נשיא לשיווק גלובלי • בתפקיד מנכ"לית החברה בישראל תחליף את דודי פרידמן, שימונה לסמנכ"ל מסחרי

רינת אפרימה / צילום: תמר מצפי
רינת אפרימה / צילום: תמר מצפי

מינויים חדשים ותזוזות בהנהלת יצרנית משטחי הקוורץ אבן קיסר: יובל דגים, מנכ"ל החברה, הודיע היום על מינויה של רינת אפרימה לתפקיד סגנית נשיא לשיווק גלובלי (CMO) ומנכ"לית אבן קיסר ישראל.

אפרימה תחליף בתפקידה כ-CMO את אלי פייגלין, שפורש בתום עשור בחברה. כמנכ"לית אבן קיסר ישראל תהיה אפרימה ממונה על השוק הישראלי של החברה, והיא תחליף את דודי פרידמן, שימונה מעתה לסמנכ"ל מסחרי.

לאבן קיסר מגיעה אפרימה, כמו המנכ"ל דגים, מענקית מוצרי הצריכה קימברלי קלארק, בתום תשע שנים שבהן מילאה בחברה תפקידים שונים. בתפקידה האחרון היא שימשה מנהלת הסקטור העסקי וחברת הנהלה אזורית האחראית על שוקי אירופה, אפריקה ומזרח תיכון (EMEA).

באבן קיסר תהיה אפרימה אחראית על הבנייה והישום של אסטרטגיית צמיחה ארוכת טווח ועל ניהול השיווק של החברה הגלובלית, וכאמור תנהל את הפעילות העסקית של אבן קיסר בישראל.

נזכיר כי קודם למינויו של יובל דגים כמנכ"ל אבן קיסר הוא שימש במשך כחצי שנה בלבד כמנכ"ל שיכון ובינוי, ולפני כן שימש דגים כמנכ"ל קימברלי קלארק אוסטרליה וניו-זילנד, אחרי כהונתו כמנכ"ל קימברלי קלארק ישראל.

מינוי נוסף עליו הודיע דגים הוא זה של סוזי רוט, שמונתה לסמנכ"לית מערכות מידע. רוט מגיעה לאבן קיסר מחברת פתרונות ההשקיה נטפים. באבן קיסר, כך נמסר, תוביל רוט "את הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה".

מניית אבן קיסר  נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 514 מיליון דולר.