10 ימים לאירוויזיון: החלו המבצעים לאלפי הכרטיסים שנשארו

אלפי כרטיסים לחצאי הגמר ולחזרות הגנרליות של תחרות השירה נותרו למכירה • עיריית ת"א מציעה לתושביה מבצע של 1+1 על כרטיסי האירוויזיון, ומועדון הנוסע המתמיד של אל על מגריל כרטיסים לגמר

קובי מרימי, נציג ישראל לאירוויזיון 2019 / צילום מסך מתוך יוטיוב
קובי מרימי, נציג ישראל לאירוויזיון 2019 / צילום מסך מתוך יוטיוב

כ-10 ימים לפני שמתחילות ההופעות בתחרות האירוויזיוןשפע של כרטיסים עדיין נותרו למכירה. מה עושים במקרה כזה? יוצאים במבצעים. מחזיקי כרטיס דיגיתל (תושבי תל-אביב) התבשרו כי העירייה "סידרה להם את המחיר הכי טוב שיש!". מדובר במבצע במסגרת 1+1 (כלומר 50% הנחה לשני כרטיסים) ועוד 10% הנחה. המבצע מתייחס למופעי חצאי הגמר (שיתקיימו ב-14 וב-16 במאי) ולחזרות הגנרליות, כולל למופע הגמר. בכך מקווים שתינתן דחיפה למכירת הכרטיסים.

כל הכרטיסים לאולם של תחרות הגמר כבר נמכרו, אך נותרו מאות כרטיסים למתחם הגרין רום, שעלותם עומדת על 2,000 שקל לכרטיס. לחזרה הגנרלית לגמר נותרו כ-2,000 כרטיסים במחירים של 1,000-800 שקל (וב-500 שקל כרטיסים בודדים עם מבט חלקי לבמה). לחצאי הגמר נותרו גם אלפי כרטיסים - כרטיסים למופע החי נמכרים במחיר של 1,000 עד 1,250 שקל ברובם.

המחירים הזולים ביותר מוצעים לחזרות של מופעי חצאי הגמר, והם נמכרים ב-200 עד 400 שקל לכרטיס, וכעת אפילו מוצע כרטיס במחיר של 100 שקל עם מבט חלקי לבמה. במצב כזה תושב תל-אביב יכול לרכוש זוג כרטיסים ב-180 שקל - בתחשיב של 200 שקל לכרטיס במבצע 1+1 ועוד 10% הנחה.

גם מועדון הנוסע המתמיד של אל על יצא במבצע לפיו מחזיקי כרטיס האשראי של המועדון, FLY CARD, יוכלו להירשם היום בכל שעה עגולה לפעילות שקשורה לאירוויזיון. 6 הראשונים שיירשמו יוכלו לרכוש כרטיס זוגי לגמר, לחצאי הגמר או למסיבת האפטר פארטי ב-100 נקודות.

האתגר למלא את האולמות בישורת האחרונה לפני האירוויזיון הופך להיות מסובך יותר בהתחשב בהסלמה בדרום ובמצב הביטחוני. על אף שהמלונאים מדווחים כי לא נרשמו עד כה ביטולי חדרים, נדמה כי תיירים רבים ישקלו פעמיים האם לבוא לישראל או לא. במקביל למצב הביטחוני, היקף התיירים נמוך מהצפי הראשוני גם בשל המחירים בישראל, שגבוהים מדי בשביל התייר הממוצע.