החמ"ל בברלין ההדרכות בישראל: פרטים חדשים על הכניסה של אמזון לישראל

נציגי אמזון נפגשו היום בת"א עם ספקים ישראלים וחשפו בפניהם טפח ממודל הפעילות הצפוי • במרכז ההדרכות: לוחות הזמנים למשלוח • במהלך הפגישה נחשפו פרטים נוספים על הפעילות המתוכננת וכן שצוות ישראלי מנהל את הפעילות מברלין

חבילות של אמזון / צילום: Shutterstock
חבילות של אמזון / צילום: Shutterstock

במפגש מצומצם שהתקיים היום (ב') בשעות אחר-הצהריים במשרדי החברה בשרונה, נפגשו נציגי אמזון עם קמעונאיות וספקים מקומיים בתחומי ההלבשה, ההנעלה ומוצרי החשמל. ל"גלובס" נודע כי במפגש נכחו גם עובדים ישראלים שכבר יושבים בברלין כחלק מהפרויקט של פעילות אמזון בשוק הישראלי.

עוד נודע כי בפגישה לקחו חלק כ-20 משתתפים מחברות ישראליות, חלקם כאלה שאינם פעילים היום באמזון, ובמהלכה נציגי ענקית הקמעונאות המקוונת הציגה להם את התוכניות ואת לוחות הזמנים בנוגע לפעילות המקומית - לוקאל דליברי.

במהלך הפגישה ניסו הנציגים לעניין את הספקים במכירה לישראל ולחו"ל. המסר המרכזי היה שחשוב לעמוד בסטנדרטים של אמזון בכל הנוגע לזמני המשלוח ולשירות הלקוחות.

מי שעומד בראש ההיערכות הנוכחית הוא רולף א.קימאייר (Rolf A. Kimmeyer), מנהל המכירות הגלובלי של אמזון אירופה, ועמו נציג נוסף, סטפן זוטר (Stefan Zuther), מנהל בתוכנית זירת המסחר הגלובלית שלה.

נזכיר כי בשבוע שעבר פנתה אמזון למוכרים ישראלים והודיעה להם על כך שמעתה יתאפשר למהם למכור סחורה בישראל באמצעות אמזון במשלוחים תוך 5 ימים.