יום העצמאות | פודקאסט

מה שעשינו ב-48' | לכבוד יום העצמאות חוזרים להאזין לרדיו

בה' באייר תש"ח, התקבצו רבבות ליד מקלטי הרדיו בכדי לשמוע את דוד בן-גוריון מכריז על הקמת המדינה • השנים עברו, את מקלט הרדיו החליף הסמארטפון, ואין צורך להתקבץ יחדיו בכדי להאזין • לכבוד יום העצמאות אנו מזמינים אתכם להזמין בני משפחה וחברים, ולהקשיב לפודקאסט שאתם אוהבים • פודקאסט לשבת – גרסת עצמאות • האזינו

בנימין נתניהו, פודקאסט לחג עצמאות / עיבוד תמונה: אפרת לוי
בנימין נתניהו, פודקאסט לחג עצמאות / עיבוד תמונה: אפרת לוי

כסף בקיר | מהמר על משרד

ד"ר ירון נהוראי אוהב סיכונים. בניגוד להשקעה מסורתית במגורים, ברכישת הדל"ן הראשונה בחייו הוא בחר לקנות משרד להשקעה. בפודקאסט הנדל"ן של "גלובס" בהנחיית גיא ליברמן, מספר ירון כי הוא בטוח שעשה עסק שתניב לו תשואה יפה ועליית ערך בעתיד. האם פיצח את השיטה?

מומלץ להאזין לכל הפרקים בבינג', מיד לאחר שתסיימו לצפות בכל הטרילוגיה של "אבא גנוב"

גלובסטוק | החלום לדירה במיליון שקל הולך ומתרחק

יום העצמאות הוא הזדמנות נהדרת לבדוק כמה ישים החלום של הישראלי לרכוש דירה במיליון שקל. כמו החלום שלנו לזכות באירוויזיון בפעם השנייה ברציפות או להגיע למונדיאל אחרי 50 שנה, כנראה שגם החלום הזה יישאר כפנטזיה רחוקה. איך הגענו למצב הזה? ואיפה בכל זאת אפשר למצוא דירה במחיר סביר? אם בכל זאת נותרה בכם מעט תקווה, כדאי שתאזינו לפרק העצמאות של "גלובסטוק".

כשתסיימו לצפות ב"דיזנגוף 99" בפעם התשעים ותשע, תאזינו ותבינו שכל דור והחלום שלו

עוד פודקאסט לסטארטאפים | הילה אוביל-ברנר

אין אדם בתעשיית ההיי-טק הישראלית שלא מכיר את הילה אוביל-ברנר, מהדמויות המובילות באקו-סיסטם הישראלית ליזמות. למרות שהגיעה עד הלום היא בטוחה שעשתה לא מעט טעויות בדרך, "מלאה בצלקות אינדיאניות", כהגדרתה. בראיון לגיא קצוביץ' ותומי בר-אב היא מחזקת, למעשה, את הקלישאה "מה שלא הורג מחשל".

מומלץ להאזנה בזמן המנגל, כשכל המשפחה נוגסת בבשר ואתה בודד עם עופות במרינדה ומפנטז על האקזיט שיגיע במהרה בימנו

דו"ח פינטק | חוסר ניסיון כיתרון

איך חוסר הבנה בתחום הפינטק הופך לאחד הכלים להצלחה? לרוב זה תלוי בחשיבה מחוץ לקופסא. חן עמית, יזם ומנכ"ל חברת "טיפלתי", שבין לקוחותיה טוויטר ואמאזון, התארח אצל ד"ר אושי שהם-קראוס ומציג את כל הדרכים הלא צפויות בדרך להצלחה.

פרק שיכול לשמש כבסיס לתסריט הסרט העתידי "קונילמל בוול-סטריט"

המשרוקית | הפרדה, דת ומדינה

במדינה מורכבת כמו ישראל תמיד רבנו, רבים ונריב. לעיתים הפוליטיקאים יגידו אמירות מקוממות. אחדים יתמכו, אחרים יגנו ולבסוף נתייחס לאמירות כאמיתות. בעידן ה"פייק ניוז" יותר מרצוי לבדוק את העובדות. צוות "המשרוקית של גלובס" עושים עבודת קודש ובודקים את העובדות שמאחורי ההצהרות. בפרק האחרון בדקו אמירות סביב הנושא שסביבו נעה מדינת היהודים- יחסי דת ומדינה.

מומלץ לתמימים שצמאים לעובדות. האזינו ממש אחרי שתבכו מסצנת הסיום של "השוטר אזולאי"

■■

מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט שבחרתם עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".