באר שבע | פודקאסט

אף פעם לא מוקדם: הכירו את הזוג הצעיר שרכש שתי דירות להשקעה

אריאנה ואלון גולדמן התחתנו בגיל צעיר • בניגוד למרבית בני גילם, הם העדיפו לוותר על בילויים וקניות והתחילו לרכוש דירות להשקעה • למה החליטו לחסוך באמצעות קירות? • איך הם מתכוונים לממן את הרכישות? • באיזה טריקים השתמשו כדי להשיג מידע על שוק השכרת הדירות למרות פרט חשוב שנעלם מעניהם? • האזינו לפרק בפודקאסט הנדל"ן "כסף בקיר"

אריאנה ואלון גולדמן / צילום: מהאלבום המשפחתי
אריאנה ואלון גולדמן / צילום: מהאלבום המשפחתי

לפני כמה שבועות רכשו אריאנה ואלון גולדמן דירה מיושנת להשקעה בשכונת הדר בחיפה. המחיר: 510 אלף שקל. בני הזוג אומנם רק באמצע שנות ה-20 לחייהם, אבל זו כבר הדירה להשקעה השנייה שבאמתחתם, אחרי שרכשו לפני ארבע שנים דירה להשקעה בבאר-שבע.

"הכול התחיל עם אלון. עוד כשהוא היה בצבא, ולפני שהתחתנו הוא התחיל לחשוב איך נכון בעצם להשקיע את הכסף שלנו ולנהל אורח חיים כלכלי. וזה לא שהיה לנו הרבה כסף. אני עבדתי לפני הצבא, ולאלון לא היה לו כלום" מספרת אריאנה.

בעקבות ייעוץ שקיבלו הם התמקדו באזורים שקרובים לאוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע. באותם הימים אלון עדין שירת בגולני, ואת סופי השבוע "בילה" בחיפוש אחרי דירה להשקעה בעיר. "היינו קובעים עם מתווך שמראה לנו איזה חמש דירות. היינו באים, מסתובבים, רואים כל מיני דירות. פתאום רואים שלט 'למכירה' על איזה בניין ואומרים 'בוא נתקשר ונראה', בשביל טיפה להבין את השוק".

איך אתם מגדירים את ההשקעה הראשונה שלכם?

"כשהתחתנו, אמרנו שעל כל ילד שנביא אנחנו רוצים שבגיל 20 נוכל להביא לו דירה. אז עכשיו יש לנו את הילד הראשון ואת הדירה הראשונה. כעת אנחנו בתהליכים של הדירה השנייה". 

אז זה אומר שאתם בתהליכים גם לילד שני?

"אנחנו צריכים שהדירה תהיה מוכנה לפני". 

בכדי לשמוע את הסיפור המלא האזינו לפרק 9 של פודקאסט הנדל"ן "כסף בקיר"