חגיגה בינלאומית גם באיביזה: פלייטיקה הטיסה את 2,500 עובדיה לסופ"ש באי

וגם: יצחק תשובה חוגג עם עו"ד יעקב וקסלר ומודה לו על החזון? • הרשת החברתית

רוברט אנטוקול ואנריקה איגלסיאס צילום: לנס הפקות
רוברט אנטוקול ואנריקה איגלסיאס צילום: לנס הפקות

בזמן שצפיתם באירוע הגמר של האירוויזיון בתל אביב - מי מביתו ומי שזכה לראות אותו מקרוב באולם האקספו - כמה מאות מעובדי פלייטיקה ברחבי העולם צפו בו יחדיו על מסך ענק באיביזה, במה שהיה רק חלק קטן מאירוע חברה המוני.

בסוף השבוע האחרון חגגה חברת המשחקים הבינלאומית 10 שנים להיווסדה, ולכבוד כך הזמינה והטיסה את 2,500 עובדות ועובדי החברה שהגיעו ברכבת אווירית של 26 מטוסים מ-12 מדינות ברחבי העולם (בהן יפן ואוסטרליה) והתמקמו ב-10 מלונות באי. נזכיר, כי בשנה שעברה "הסתפקו" העובדים באירוע חברה בארץ, אליו הגיעה בהפתעה להקת הסקורפיונס שהוטסה במיוחד לאירוע. גם הפעם כללה מסיבת הסופ"ש הופעה שנשמרה בסוד עד הרגע האחרון (היו שהימרו על מדונה, אך כיוון שהתברר שהיא עסוקה, ירד הימור זה מהפרק). הפעם הפתיע את החוגגים הזמר הלטיני אנריקה איגלסיאס, שהרקיד את הקהל. איגלסיאס פנה אל העובדים במהלך ההופעה, שאל מהיכן בעולם הם מגיעים, בדק אם הם זוכים לתנאים סבירים ווידא שהשכר שהם מקבלים הוא לשביעות רצונם. 

עוד הצטרפו לחגיגות עליהן ניצחו מנכ"ל פלייטיקה, רוברט אנטוקול וחברי ההנהלה - אמיר יעקובי, אריק סנדלר, עופר קינברג ושלומי אייזנברג, גם שלל תקליטנים והרכבים מוזיקליים, בהם: צמד אינפקטד מאשרום (עמית דובדבני וארז אייזן), דני תובל, ערן ברנע, אסי קוז'אק, איתי גאלו, יאיר גרין ואחרים. 

פלייטיקה היא אחת מחברות משחקי הרשת הגדולות בעולם. היא נוסדה ב-2010 על-ידי רוברט אנטוקול ואורי שחק, ובמאי 2011 נמכרה לענקית בתי הקזינו האמריקאית סיזרס. בשנת 2016 מכרה אותה בעלת השליטה, לקונסורציום סיני תמורת 4.4 מיליארד דולר במזומן.

אמיר יעקובי, אריק סנדלר, עופר קינברג ושלומי אייזנברג /  צילום: לנס הפקות
 אמיר יעקובי, אריק סנדלר, עופר קינברג ושלומי אייזנברג / צילום: לנס הפקות

יצחק תשובה חוגג עם עו"ד יעקב וקסלר ומודה לו על החזון

את יום הולדתו ה-83 של אביו, עו"ד יעקב וקסלר, ציין ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, בדרך יצירתית משהו. וקסלר הבן אצר תערוכה של עבודות האב שהוא אמן ומשורר, אותה הוא השיק ביום חמישי. בתערוכה, שמוצגת בגלריה שבביתו של האב, 100 עבודות שנתרמו על-ידי האב והבן לעמותת שניר לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ותרבות בקרב תלמידים ממשפחות מעוטות יכולת. 

ניר שמול, יו"ר ומייסד עמותת שניר ושניר שיווק נדל"ן, הודה על התרומה ובירך: "כולנו מקווים להגיע לגיל 83 שהוא גיל הגבורות ועוד קצת, כפי שאתה, עו"ד וקסלר, זכית להגיע ולחגוג גיל זה, פעיל ויוצר בכמה וכמה תחומים".

באורחי האירוע היו בין היתר גם איש העסקים יצחק תשובה ורעייתו חיה. תשובה הצהיר שיתרום 50 אלף שקל לטובת העמותה. "הייתי אדם פשוט ועם החזון של יעקב הפכתי להיות מי שאני היום", הוא הצהיר.  

יצחק תשובה, יעקב וקסלר, רון וקסלר וניר שמול / צילום: רפי דלויה
 יצחק תשובה, יעקב וקסלר, רון וקסלר וניר שמול / צילום: רפי דלויה