הסטארט-אפ סימפליפיי גייס 30 מיליון דולר

החברה מפתחת תוכנת אבטחה בתחום האוטומציה של תהליכי אבטחה ותגובה • זהו סבב הגיוס השלישי שלה, כשעד היום גייסה 58 מיליון דולר • עמוס שטרן, מייסד משותף ומנכ"ל החברה: "כל תחום ה-SOAR התחיל לצמוח מאוד מהר, והיו תנועות שונות בשוק ורכישות בתחום"

גרי פטחוב, עמוס שטרן, אלון כהן / צילום: Siemplify
גרי פטחוב, עמוס שטרן, אלון כהן / צילום: Siemplify

פחות משנה לאחר גיוס ההון הקודם שלה, חברת הסטארט-אפ סימפליפיי (Siemplify) הודיעה כי היא גייסה 30 מיליון דולר בסבב שלישי. את הסבב הובילה קרן ג'ורג'יאן פרטנרס, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה, 83North ,G20 Ventures וג'אמפ קפיטל. בסך הכל גייסה החברה 58 מיליון דולר עד היום.

סימפליפיי הוקמה בשנת 2015 על ידי עמוס שטרן, בכיר לשעבר ביחידת הסייבר של צה"ל ובאלביט, אלון כהן, עובד לשעבר באלביט וביחידות סייבר במערכת הביטחון וגרי פטקוב, לשעבר עובד אלביט ובעל נסיון בפיתוח אלגוריתמים לתחזיות ולכריית נתונים. לצד הגיוס, סימפליפיי העידה על צמיחה שנתית של 280% בהכנסותיה ב-2018 ביחס לשנה שלפניה.

החברה מעסיקה 80 עובדים, מתוכם 50 בישראל. ההון שגויס בסבב זה ישמש את החברה להרחיב את יכולות המוצר שלה, ולהגדיל את מצבת כוח-האדם שלה ב-30 עובדים בשנה הקרובה, מחציתם בישראל. כיוס לחברה משרדים בניו יורק ובתל-אביב, והגיוס ישמש אותה לפתיחת סניף בלונדון ולהתרחבות לאסיה ולאיזורים נוספים בארה"ב.

החברה מפתחת תוכנת אבטחה בתחום האוטומציה של תהליכי אבטחה ותגובה (SOAR). בסימפליפיי מסבירים כי עולם האבטחה כולל כלים מרובים והתראות אבטחה בלתי פוסקות, וכי צוותי אבטחה בארגונים נדרשים לטפל בכלל ההתראות באמצעות משאבים מצומצמים. החברה מבקשת לסייע לצוותי אבטחה בארגונים לפשט את עבודתם, על ידי כך שהיא מאפשרת להם לנהל את כלל כלי האבטחה ולייצר תהליכי עבודה אוטומטיים על גבי פלטפורמה אחת. החברה משרתת לקוחות ארגוניים גדולים שזקוקים למוצר כדי לארגן את כל כלי האבטחה הקיימים שלהן, וכן ספקי שירותי אבטחה.

"הגיוס הקודם גם היה גיוס מכובד, והתחלנו להשתמש בו כדי לגדול בצורה אגרסיבית בגלל שהשוק התחיל להתפתח יותר ויותר. כל תחום ה-SOAR התחיל לצמוח מאוד מהר, והיו תנועות שונות בשוק ורכישות בתחום", אומר עמוס שטרן, מייסד משותף ומנכ"ל סימפליפיי, בשיחה עם "גלובס". דוגמאות לרכישות של חברות ישראליות בתחום הן דמיסטו נרכשה השנה על ידי פאלו אלטו תמורת 560 מיליון דולר, והקסהדייט שנמכרה למיקרוסופט תמורת 90 מיליון דולר ב-2017.

בעקבות ההתפתחויות הללו בשוק, אומר שטרן, "ראינו שיש לנו את האפשרות לגדול יותר מהר ולכן הכנסנו את הגיוס הזה כי זה מיצב אותנו כשחקן נייטרלי, שלא נקנה על ידי חברה גדולה. זה מה שמאפשר לנו לייצר מוצר אגנוסטי לחלוטין שלא מעדיף את כלי האבטחה של שחקן כזה או אחר. זה נתן לנו הזדמנות לצמיחה מאוד גדולה וחלטנו לא לחכות".

תעודת זהות:

הקמה: 2015

מייסדים: עמוס שטרן, אלון כהן וגרי פטקוב

עובדים: 80, מתוכם 50 בישראל

משרדים: תל-אביב וניו יורק

גיוסי הון: 58 מיליון דולר

משקיעות: קרן ג'ורג'יאן פרטנרס, 83North, G20 Ventures וג'אמפ קפיטל