עידן ובתיה עופר אירחו את אתלטיקו מדריד בביתם בתל אביב

וגם: עומר אונגר מונה למנכ"ל מאסטרקארד ישראל •  הרשת החברתית

עידן ובתיה עופר ושחקני אתלטיקו מדריד / צילום: סיון פרג'
עידן ובתיה עופר ושחקני אתלטיקו מדריד / צילום: סיון פרג'

את פניהם של שחקני קבוצת אתלטיקו מדריד שנחתה אתמול בישראל ותשחק הערב מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, קיבלו אמש עידן עופר, בעל השליטה בחברה לישראל ובקנון ובעל 32% בקבוצה, ורעייתו בתיה עופר.

בני הזוג אירחו את השחקנים, את המאמן דייגו סימאונה ואת מי שדאג להביא אותם למשחק הידידות בישראל - המפיק, היזם ומנכ"ל קבוצת קומטק דניאל בנעים, שהיה זה שדאג להביא את מדונה לגמר האירוויזיון בסופ"ש האחרון. האורחים נהנו מארוחת ערב חגיגית בביתם של בני הזוג עופר בשדרות רוטשילד בתל אביב.

עוד בלוח הזמנים של הקבוצה היום - סיור באקדמיה לכדורגל בבאר שבע ובמשרדי Plus500, הספונסרים הראשיים של הקבוצה. משחק הידידות הערב - משחק ידידות מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, שיהיה האחרון של שני כוכבי הקבוצה אנטואן גריזמן ודייגו גודין במדי אתלטיקו מדריד.

 

עומר אונגר מונה למנכ"ל מאסטרקארד ישראל

עומר אונגר מונה למנכ"ל חברת טכנולוגיית התשלומים מאסטרקארד ישראל. אונגר יחליף את אנדרש המברגר שכיהן בתפקיד זה במקביל לתפקידו כמנהל אזור, במהלך 5 השנים האחרונות, ומעתה ימשיך בתפקידו כמנהל אזור ישראל, גיאוגריה, ארמניה, בלארוס, קזחסטן, קירגיסטן, אוזבקיסטן, טורקמינסטן וטג'יקיסטן.

במסגרת המינוי יהיה אונגר (37) אחראי על פעילות החברה מול הלקוחות והשותפים העסקיים בישראל, על הקשר עם רגולטורים ועל פעילותה של מאסטרקארד מול חברות סטארט-אפ ישראליות.

קודם למינוי זה שימש אונגר במשך 4 שנים כמנהל לקוחות החברה. לפני הגעתו למאסטרקארד הוא עבד בחברת הייעוץ האסטרטגי טריגר פורסייט (שמוזגה לדלויט), במחלקה הכלכלית של KPMG, ובחברת קידום.

עומר אונגר / צילום: תמר מצפי
 עומר אונגר / צילום: תמר מצפי