קמעונאות | בלעדי

מתחזקת בדיגיטל: שופרסל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ

לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", היקף ההשקעה השנתי של שופרסל בכוח-אדם בתחום השירות עומד על כ-30 מיליון שקל

צביקה ביידא, סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל / צילום: יונתן בלום
צביקה ביידא, סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל / צילום: יונתן בלום

שופרסל, רשת קמעונאות המזון הגדולה בישראל ושחקנית האונליין הגדול בשוק המזון, הכניסה לפעילותה ערוץ שירות לקוחות באמצעות אפליקציית המסרים וואטסאפ - כך נודע ל"גלובס". מדובר על צעד נוסף במסגרת מהלכים והשקעות שמבצעת הקבוצה בשנים האחרונות בתחום השירות.

לפי נתונים שהגיעו לידי "גלובס", היקף ההשקעה השנתי של שופרסל בכוח-אדם בתחום השירות עומד על כ-30 מיליון שקל. עוד נודע כי בשלוש השנים האחרונות הוכפלה כמות העובדים במערך השירות, שלפי הערכות מונה כיום כ-250 איש.

כחלק מהמהפכה הדיגיטלית, בדומה לסקטורים נוספים בתחום התקשורת, התיירות והבנקאות, תחום הקמעונאות נדרש להתמודד עם שינויים בהרגלי הצריכה. לאחרונה מספר חברות בתחום הבנקים והאשראי השיקו שירות לקוחות באפליקציית המסרים וואטסאפ, בהן בנק לאומי וחברת כרטיסי האשראי כאל.

צביקה ביידא, סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל, אמר היום (ג') ל"גלובס": "זה בצעד נוסף במהפכת השירות בחברה, שיאפשר לציבור הלקוחות שלנו ליצור עימנו קשר דרך הוואטסאפ - המקום שבו רוב הלקוחות שלנו נמצאים ממילא במהלך שגרת היום שלהם".