נתניהו: התקשורת מאשימה את שרה שלי בכל עזיבה בלשכתי

בפוסט שהעלה הערב ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו, טוען נתניהו כי התקשורת פיתחה "נוהג מכוער: בכל פעם שמישהו בסביבתי, ולעתים גם לא בסביבתי, עוזב את תפקידו או לא נבחר לתפקיד, התקשורת מיד פוצחת במקהלה אחידה — 'שרה אשמה'"

ימים מספר לאחר פרישתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יואב הורוביץ', ולאור פרסומי עיתונאים בטורי סוף השבוע ומהדורות החדשות, העלה הערב (שבת) נתניהו פוסט בעמוד הפייסבוק שלו והאשים את התקשורת שפיתחה "נוהג מכוער: בכל פעם שמישהו בסביבתי, ולעתים גם לא בסביבתי, עוזב את תפקידו או לא נבחר לתפקיד, התקשורת מיד פוצחת במקהלה אחידה - 'שרה אשמה', 'הכול בגלל שרה'."

לדבריו, בחלק מן המקרים שרה אינה מכירה את האנשים ואף לא מודעת להליכי המינוי. "למשל, ראש מוסד חדש שפגש את שרה לראשונה באירוע ציבורי ניגש להגיד לה שלום. היא שאלה אותו לשמו, וכשהציג את עצמו ותפקידו, שניהם פרצו בצחוק כי התקשורת פרסמה ששרה הייתה זו שמינתה אותו. זה לא מנע ממועמד אחר לתפקיד ראש המוסד כמה שנים לאחר מכן לטעון שהסיבה לכך שלא מונה לתפקיד נעוצה בכך שהוא לא התקרב לשרה".

נתניהו מתכוון ככל הנראה למשנה לראש המוסד לשעבר, ח,כ רם בן ברק, שסיפר אחר פרישתו שיעצו לו להתקרב לשרה נתניהו כדי לזכות במינוי.

וראש הממשלה ממשיך וטוען בעמוד הפייסבוק שלו: "כך היה גם עם מישהו שראה עצמו מועמד לשגריר באו"ם. כשלא קיבל את התפקיד גם הוא נימק זאת בהתנגדותה של שרה, שלא ידעה כלל שהוא מועמד לתפקיד או שהתפקיד מתפנה. כל מי שלא מונה לתפקיד או פוטר תפס את השיטה - הכה בשרה והתקשורת תקשור לך כתרים. העובדות והאמת בכלל לא משנות. שרה הפכה מזמן לשק החבטות של התקשורת".

נתניהו כותב ש"הפרשנים הארסיים באולפנים חוזרים על דברי ההבל וההסתה שוב ושוב. "נו כן", הם אומרים בארשת של חשיבות עצמית או כביכול בהבנה מעמיקה של הדברים, "זו שוב שרה". או כפי שהם נוהגים לומר לאחרונה בהנהון ראש ידעני ומאשים, "זה בלפור״."

לדבריו אלה הם "דברי שקר מרושעים ומלאי ארס. אני הוא זה שמחליט בראייה רחבה של מכלול השיקולים על המינויים שאני ממנה. אבל כמובן שהאמת לא מעניינת את מקהלת הארס, שהפכה לאחרונה גם למקהלת ההרס".

בהמשך הפוסט מחמיא ראש הממשלה לרעייתו ולתרומתה למדינה, עבודתה בשירות הפסיכולוגי הציבורי שלוש פעמים בשבוע. "היא הולכת בשקט ובצנעה, הרחק מעין המצלמה, כדי לעזור לילדים ולהוריהם. לאחר שעות עבודתה היא עוזרת לילדים חולי סרטן, למשפחות שכולות, לחיילים בודדים, לניצולי שואה ולעוד אנשים רבים הזקוקים לעזרה. היא לא רק נפגשת עמם פעם אחת; לעתים זהו קשר של ליווי, תמיכה וחברות שנמשך שנים,.

בהמשך מפרט ראש הממשלה על "הרושם העמוק והחיובי ששרה מותירה על מנהיגי העולם במהלך ביקוריי המדיניים בחו"ל, ועל הדרך הנפלאה והחמה שבה היא מארחת עשרות מנהיגים מהעולם במעון ראש הממשלה, דבר שמסייע לקידום יחסינו הפורחים עם אותן מדינות.

"לאחרונה היא אף ייצגה את ישראל יחד עם משלחת משרד החוץ בשליחות מדינית הומניטרית לגואטמלה לאחר אסון הר הגעש שם. היא יצאה לשם בהזמנת רעיית נשיא גואטמלה, שאותה היא גם אירחה לביקור גומלין בישראל רק לפני מספר שבועות. על כל זה, אזרחי ישראל, כמעט ולא תשמעו מילה בתקשורת".