דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

"ידיעות אחרונות" - בין המועמדות הסופיות בתחרות Digiday

"Powered by", זרוע התוכן הממותג של קבוצת "ידיעות אחרונות", נבחרה להיות אחת מחמש המועמדות הסופיות בתחרות Digiday Awards בקטגוריית "העיצוב הטוב ביותר" עם קמפיין למותג הרכב מיני קאנטרימן

ליאור נעמן, סמנכ"ל הקראייטיב של Powered by / צילום: דנה מורנו
ליאור נעמן, סמנכ"ל הקראייטיב של Powered by / צילום: דנה מורנו

משרדי פרסום המגישים עבודות לתחרויות פרסום הם דבר שגרתי, אך לא לעתים קרובות, אם בכלל, גוף תקשורת מקומי עושה זאת. אולם בשנים האחרונות הגבולות בין תוכן, פרסום ומדיה היטשטשו, ולכן כמעט מתבקש שמוציאים לאור יגישו עבודות המתמקדות בנישה זאת לתחרויות כאלה.

סנונית ראשונה ניתן לראות במהלך של זרוע התוכן הממותג של קבוצת "ידיעות אחרונות", שנקראת "Powered by", שנבחרה להיות אחת מחמש המועמדות הסופיות בתחרות Digiday Awards בקטגוריית "העיצוב הטוב ביותר" עם קמפיין למותג הרכב מיני קאנטרימן. החברה מועמדת לפרס לצד מהמו"לים מכובדים כמו "וושינגטון פוסט", בלומברג ו-NBC.

תחרות ה-Digiday Publishing Awards מיועדת למוציאים לאור שמשנים את התעשייה ונחשבת לתחרות היוקרתית ביותר בתחום, מעין מקבילה לפרסי האריה בפסטיבל הפרסום בקאן. הטקס ייערך השנה בניו יורק ב-12 בספטמבר, ובמסגרתו יוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות