הסטארט-אפ התל-אביבי AnyVision השלים גיוס של 31 מ' ד'

הסטארט אפ שהוקם ב-2015 מפתח טכנולוגיית זיהוי פנים, גוף ועצמים • בסבב הגיוס הראשון של החברה גויסו 74 מיליון דולר • בין המשקיעות נמצאות הקרנות M12 של מיקרוסופט, קרן הצמיחה DFJ ו-OG של אייל עופר

זיהוי פנים/ צילום: שאטרסטוק
זיהוי פנים/ צילום: שאטרסטוק

הסטארט-אפ התל-אביבי AnyVision, המפתח טכנולוגיית זיהוי פנים, גוף ועצמים, השלים גיוס של 31 מיליון דולר. בין המשקיעות נמצאות הקרנות M12 של מיקרוסופט, קרן הצמיחה DFJ ו-OG של אייל עופר. ההשקעה מגיעה כהמשך לסבב הגיוס הראשון של החברה, העומד על 74 מיליון דולר עד כה, בו השתתפו גם הקרנות לייטספיד, קוואלקום ונצ'רס, קרן רוברט בוש ואלדרידג'.

החברה הוקמה ב-2015 על ידי אלון אטשטיין, פרופ' ניל רוברטסון ושלמה בן ארצי. כיום החברה מעסיקה כ-240 עובדים ברחבי העולם, ומשרדיה ממוקמים בתל-אביב, ניו יורק, מקסיקו, לונדון וסינגפור. הגיוס ישמש אותה להמשך פיתוח טכנולוגיית זיהוי פנים בזמן אמת בקהלים גדולים.

הטכנולוגיה של החברה משמשת בעיקר בשוק הביטחוני. מוצרים נוספים של החברה כוללים טכנולוגיית זיהוי פנים לצורך אימות משתמשים, בדומה לטכנולוגיה של אייפון X, ושל סטארט-אפים כמו מנטיס ויז'ן. מוצרים נוספים מיועדים לשימוש בתעשיית הספורט והבידור ובעולם הקמעונות.

בנוסף, לחברה מצלמות מעקב חכמות שלטענתה נועדו להגן על פרטיות הציבור: מצלמות מעקב כיום מצלמות ומקליטות את פניהם של כלל האנשים, והן מותקנות ביותר ויותר מקומות ומתעדות חלקים הולכים וגדלים מהמרחב הציבורי והפרטי. המצלמות של AnyVision חושפות רק את פניהם של גורמים בעלי עניין, כאשר שאר הפרטים מפוקסלים, כך שמפעיל המצלמות עצמו לא יכול לראותם.

ת.ז AnyVision

הקמה: 2015

מייסדים: איילון אטשטיין, פרופ' ניל רוברטסון ושלמה בן ארצי

עובדים: 240

משרדים: ארה"ב, אנגליה, מקסיקו, סינגפור וישראל

גיוסי הון: 74 מיליון דולר

משקיעות: M12 ,Bosch ,DFJ ,OG ,LightSpeed Venture Partners, Robert Bosch GmbH, Qualcomm Venture , ו-Eldridge Industries.