מור מעבה את פעילות הברוקראז' החדשה שלו: מקים דסק ני"ע זרים

בימים אלה מצטרפים למור מגנה, חברת הברוקראז' שהקים בית ההשקעות בשותפות עם הברוקרים המוכרים רון סירני ויואן קדוש, עוד שלושה סוחרים מנוסים שמגיעים ממיטב דש

יוסי לוי / צילום: איל יצהר
יוסי לוי / צילום: איל יצהר

מור בית השקעות, שבניהול יוסי לוי, מרחיב את פעילות הברוקראז' שאליה נכנס בינואר השנה. בימים אלה מצטרפים למור מגנה, חברת הברוקראז' שהקים בית ההשקעות בשותפות עם הברוקרים המוכרים רון סירני ויואן קדוש, עוד שלושה סוחרים מנוסים שמגיעים ממיטב דש.

בהודעה שפרסם בית ההשקעות נמסר כי הוא מקים עתה דסק ניירות ערך זרים, שאותו יתפעלו שלושה סוחרים שעזבו את חבר הבורסה של מיטב דש, שם היוו יחדיו את כל דסק מניות חו"ל. במור מציינים כי "לצורך הקמת הדסק, גייסה החברה מנהלים בכירים ומנוסים בשוק ההון, אשר יהפכו גם לבעלי מניות".

במור מפרטים היום כי מדובר באיציק ביטן, שימונה עתה לסמנכ"ל המסחר ופיתוח עסקי במור מגנה. ביטן שפעיל בשוק ההון כ-12 שנה, עזב את מיטב דש לאחר שבחמש השנים האחרונות ניהל שם את דסק ניירות ערך זרים. לצדו מצטרפים למור ויקי זבולון, שכיהן כסמנכ"ל מחקר במיטב דש ברוקראז' בחמש השנים האחרונות וימונה כעת לסמנכ"ל מחקר במור מגנה, ולירן נקש שיכהן כמנהל חדר מסחר ניירות ערך זרים.

במור מפרטים כי הפעילות החדשה מתווספת לפעילויות הקיימות היום בחברה: פעילות אג"ח חו"ל שהוקמה עוד במגנה אסט מנג'מט, שנרכשה על-ידי מור בית השקעות מיואן קדוש. את הפעילות מנהלים איתי ניאזוב, עדי שואקה ונתן אזוגי.

לדברי מנכ"ל מור מגנה, סירני, "אנו פועלים להקמת פעילויות ושיתופי פעולה נוספים, כאשר במוקד יעמוד החזון של מתן שירותים וערך מוסף ללקוחות המוסדיים והכשירים בישראל".

מור בית השקעות נסחר בבורסה לפי שווי חברה של כ-324 מיליון שקל. בשנה האחרונה בית ההשקעות פועל להרחבת תחומי הפעילויות שלו, תוך דגש על יצירת מנועי צמיחה והכנסות שאינם תחום ניהול קרנות הנאמנות. מדובר בראש ובראשונה בכניסה לתחומי הגמל וההשתלמות והברוקראז'. עם זאת, תחום קרנות הנאמנות צפוי להיות המהותי ומהשפיע ביותר עבור בית ההשקעות גם בשנים הקרובות.