רונית אטד מונתה למנכ"לית מיקרוסופט ישראל

אטד תחליף בתפקיד את שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל בארבע השנים האחרונות • הזרוע העסקית של מיקרוסופט תישאר בלי מנכ"ל במשך שלושה חודשים

רונית אטד מונתה לתפקיד מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, במקומה של שלי לנצמן, שהודיעה לפני כחודש על סיום תפקידה. אטד שימשה בשנתיים האחרונות כמנכ"לית חברת אלעד מערכות, חברה תוכנה שמעסיקה כ-1,000 עובדים. לנצמן מסיימת את תפקידה בימים אלו, לאחר ארבע שנים בתפקיד ו-22 שנים בחברה. אטד תיכנס לתפקיד רק בתחילת אוקטובר.

אטד תוביל את הזרוע העסקית של החברה, שפועלת במקביל למרכז הפיתוח של החברה, שמנוהל על ידי אסף רפפורט, שמונה לפני כשנה וחצי. התפקיד של אטד יכלול עבודה מול חברות במשק ובמגזר הציבורי, סיוע בתהליכי חדשנות ובמעבר שלהם לענן.

במיקרוסופט פירסמו הודעה על המינוי וציינו כי "לאטד ניסיון של 20 שנים בניהול מערכות IT מורכבות וגדולות, ידע וניסיון עשיר בהובלת תהליכים עסקיים, הטמעת טכנולוגיות חדשניות ורכישות". אטד שימשה כסמנכ"לית בחברה אמדוקס, תחילה בחטיבת AT&T שפועלת בארה"ב, ולאחר מכן בחטיבה העסקית של החברה. היא בעלת תואר שני בהנדסה, תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

רונית אטד, מנכ"לית אלעד מערכות, מסרה בתגובה כי "בתום שנתיים בהן הובלתי את חברת אלעד מערכות אני ממשיכה לאתגר הבא. היתה לי הזכות להיות חלק בהתפתחות אלעד מערכות לחברת ה- Customer Engagement המובילה בישראל תוך עשייה מקצועית ומגוונת. אלעד חברה פרטית, ותיקה ויציבה ממשיכה להתפתח ולהתאים את עצמה למגמות חווית הלקוח וצרכי השוק המשתנים תוך שמוש בטכנולוגיות חדשניות. אני מודה לבעלי החברה וחברי הדריקטוריון על האמון שנתנו בי בהובלת החברה קדימה. להנהלה ולעובדים על המקצוענות והמחוברות וללקוחות על השותפות לדרך".