איקאה עיצבה פונט חדש - האותיות מורכבות מספות החברה

הפונט החדש נקרא Soffa Sans, אותו איקאה מכנה "הפונט הנוח ביותר אי-פעם", והיא הוציאה אותו במסגרת שיתוף-פעולה עם סוכנות הדיגיטל Proximity London

הפונט החדש של איקאה / צילום: מתוך אתר החברה
הפונט החדש של איקאה / צילום: מתוך אתר החברה

איקאה עיצבה פונט חדש, בו האותיות מורכבות מספות של חברת הרהיטים הפופולרית. הפונט החדש נקרא Soffa Sans, אותו איקאה מכנה "הפונט הנוח ביותר אי-פעם", והיא הוציאה אותו במסגרת שיתוף-פעולה עם סוכנות הדיגיטל Proximity London. הפונט זמין להורדה בחינם דרך הקישור הזה וקיים בצבעים לבן, כחול ואפור.

בציוץ שפרסמה איקאה, היא הסבירה כי הפונט נוצר בהשראת האופן בו גולשים השתמשו בכלי האונליין "design your own sofa" של החברה. הכלי מאפשר ללקוחות לעצב ספות מותאמות אישית לצורכיהם וסגנונם, אך מאז שיצא משתמשים רבים השתעשעו בו ויצרו באמצעותו עיצובים מורכבים ולא פרקטיים כלל, אותם פרסמו בטוויטר.

"אהבנו כל-כך את היצירות שלכם בעזרת כלי תכנון הספות שלנו, עד שהדבר עורר בנו השראה לייצר את הפונט הנוח ביותר אי-פעם", נכתב בציוץ.

אתר האינטרנט האירופי The Drum, שעוסק בתחום השיווק, פרסם חישוב לפיו העלות של כל הספות הווירטואליות מדגם וולנטונה של איקאה, מהם יוצרו אותיות האלפבית המלא באנגלית עבור הפונט, הייתה מסתכמת ב-135 אלף דולר לו היה מדובר בספות אמיתיות.