בורסות אירופה | סיקור שוטף

בורסות אירופה ננעלו ביציבות; מילאנו קפצה בעוד כ-1%

הבורסה במילאנו עלתה אחרי קפיצה של 2.4% אתמול • מדדי הדאו ג'ונס ו-S&P 500 סיימו אמש את יום המסחר בשיאי נעילה חדשים • היום לא יתקיים מסחר בבורסות ארה"ב לרגל יום העצמאות האמריקאי • שער הביטקוין עלה בכ-6% ביממה האחרונה

בורסת מילאנו / צילום: רויטרס
בורסת מילאנו / צילום: רויטרס

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

18:44

בורסות אירופה ננעלו ביציבות, מלבד הבורסה האיטלקית שקפה בעוד כ-1%, וזאת בהמשך לעלייה של 2.4% אתמול. ממשלת איטליה נמנעה מתגובת נגד מצד האיחוד האירופי לאחר ששכנעה אתמול את הנציבות האירופית, כי הצעדים שהוגשו השבוע יסייעו לחוב הגדל שלה, לעמוד בכללים הפיסקליים של האיחוד האירופי.

הנפט מאבד 0.6% מתחת לרמה של 57 דולר לחבית.

החוזים על הזהב נסוגים ב-0.2% לרמה של 1,417 דולר לאונקייה.

16:00

המדדים המובילים בבורסות אירופה נסחרים ביציבות עם נטייה לעליות קלות, בהובלת הבורסה האיטלקית שעולה בעוד 0.7% אחרי זינוק של 2.4% אתמול.

בשעה זו החוזים העתידיים בניו יורק נסחרים ביציבות עם נטייה לעליות, אם כי המסחר בוול סטריט ייפתח ביום שישי, לאחר סגירה מוקדמת אתמול, והפסקה היום לרגל יום העצמאות האמריקאי.

13:30

בורסות אירופה שומרות על יציבות עם נטייה לעליות בהובלת בורסת איטליה  שעולה ב-0.6%. 

12:30

מחיר הביטקוין נע מעל 11,700 דולר, אחרי שלפנות בוקר כבר עלה מעט מעל 12 אלף דולר, לראשונה בחמשת הימים האחרונים. ביממה האחרונה עלה שער ה-BTC  בכ-6%, לפי נתוני אתר CoinMarketCap.

10:30

המסחר בבורסות אירופה נפתח בעליות, בהובלת בורסת איטליה  שעולה ב-0.5%. בורסות לונדון , פריס  וגרמניה  רושמות עליות קלות. המדדים עולים לאחר פרסום נתוני מאקרו, אשר הובילו לציפיות בשוק כי הפדרל ריזרב יפחית את הריבית בפגישתם הקרובה שתתקיים במהלך יולי.

בורסת טוקיו  ננעלה בעליות של 0.3%. בורסת שנחאי  ננעלה בירידות של 0.3%, הונג קונג  שומרת על יציבות.

06:00

המסחר בבורסות אסיה מתנהל במגמה מעורבת. כך, בורסת טוקיו רושמת עליות של 0.3%, בורסת הונג-קונג יציבה, ובורסת שנחאי יורדת קלות.

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל אמש (ד') מוקדם, הנאסד"ק ו-S&P 500 עלו כמעט 0.7% בממוצע, והדאו ג'ונס הוסיף 0.55% לערכו.

מדדי הדאו ג'ונס ו-S&P 500 סיימו את יום המסחר בשיאי נעילה חדשים, עם 26,966 נקודות ו-2,995 נקודות בהתאמה.

היום לא יתקיים מסחר בבורסות ארה"ב לרגל יום העצמאות האמריקאי.

בדרום קוריאה הקוספי עולה 0.3%, ובאוסטרליה ה-S&P/ASX 200 הוסיף כ-0.7%.

יצרנית האנטי-וירוס סימנטק זינקה אתמול בבורסות וול סטריט מעל 13% על רקע דיווחים כי ענקית התקשורת ברודקום מעוניינת לרכוש אותה. השתיים עשויות להגיע להסכם תוך מספר שבועות. לפי "פייננשל טיימס", סכום הרכישה עשוי להיות 15 מיליארד דולר ומעלה.