מניית פריון זינקה ב-46% במשך שישה ימי מסחר בנאסד"ק

נכון להיום שווי השוק של פריון מגיע ל-106 מיליון דולר, עלייה של 64% מתחילת השנה הנוכחית • עדיין מדובר על ירידה של כ-90% בהשוואה לשיא אליו הגיעה במאי 2013

דורון גרסטלר, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי
דורון גרסטלר, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

מניית פריון   ממשיכה במומנטום החיובי של הימים האחרונים, ועולה היום עם פתיחת המסחר בבורסה בת"א בכ-2% לאחר שקפצה אתמול ב-6.3% בנאסד"ק. בכך, המניה השלימה עלייה של 46% במשך שישה ימי מסחר בנאסד"ק, וזאת במחזורי מסחר גבוהים מהממוצע בה. נכון להיום שווי השוק של פריון מגיע ל-106 מיליון דולר, עלייה של 64% מתחילת השנה הנוכחית, אך בהסתכלות היסטורית רחבה יותר, עדיין מדובר על ירידה של כ-90% בהשוואה לשיא אליו הגיעה המניה במאי 2013.

פריון, בניהולו של דורון גרסטל, מספקת תוכנות ושירותים במטרה לסייע למפתחי תוכנות ואפליקציות בהפצה ובמוניטיזציה להן, כשבמקביל היא גם עוסקת בפיתוח ובהפצה של קמפיינים פרסומיים. בחודשים האחרונים הציגה החברה שיפור בתוצאות הכספיות שלה, צמצמה את היקף החוב ואף הודיעה על פירעון מוקדם של איגרות החוב שלה.

לפני כעשרה ימים פרסם בית ההשקעות האמריקאי Lake Street Capital Markets המלצה חיובית על המניה ונקב במחיר יעד של 6 דולר למניית פריון, שהיה אז יותר מכפול מהמחיר בו נסחרה המניה. ב-Lake Street ציינו אז שהמשקיעים מפספסים את הצמיחה בתחום החיפוש באינטרנט. נזכיר, שתחום זה, שהיה ליבת עסקיה של החברה, נחשב לתחום דועך בשנים האחרונות וכחלק מההתמודדות עם הדעיכה הוחלט בחברה להתרחב גם לתחום הפרסום. אלא שבחודשים האחרונים פעילות החיפוש מציגה תוצאות משופרות (לעומת ירידה בתחום הפרסום), וכך למשל ברבעון הראשון של השנה ההכנסות מחיפוש עלו ב-11.6% ל-35.3 מיליון דולר. פריון תפרסם את דוחות הרבעון השני ב-7 באוגוסט.