בזק | בלעדי

נערכים להמשך המו"מ: פרופ' ירון זליכה ייעץ לוועד עובדי פלאפון

יו"ר ועד העובדים בפלאפון: "ההסכם הקיבוצי שהושג בבזק בינלאומי לא מחייב אותנו"

פרופ' ירון זליכה, המשמש כראש החוג לחשבונאות בקריה האקדמית אונו ויועצו הכלכלי של יו"ר ההסתדרות, ילווה את ועד העובדים של פלאפון במשא-ומתן הנוגע לאיחוד החברות-הבנות בקבוצת בזק וחתימה על הסכם קיבוצי חדש (ההסכם הנוכחי מסתיים בסוף שנת 2019). 

בהודעה ששלח יו"ר ועד עובדי פלאפון יחיאל שמן לאלפי עובדי החברה בשבוע החולף, כתב שמן כי "להסכם אליו הגיע לאחרונה ועד עובדי בזק בינלאומי אין כל השלכה מחייבת על עובדי פלאפון, וכל פעילות סינרגיה הנוגעת לחברת פלאפון תתקיים רק לאחר חתימה על הסכם קיבוצי עמנו, ולאחר שנגיע להסכמות אשר יבטיחו את הזכויות ואת עתידם התעסוקתי של עובדי החברה.

"בתקופה הקרובה ייכנס ועד העובדים לתהליך משא-ומתן אינטנסיבי עם הנהלת החברה בכדי להגיע להסכם צודק, ראוי והוגן עבור אלפי עובדי פלאפון. כפי שהוכחנו פעמים רבות בעבר, כוחנו הארגוני אינו מוטל בספק, ואנחנו נמשיך לפעול בשיקול-דעת, בסבלנות ובכל העוצמה הנדרשת".

בהתייחסו לפרופ' זליכה אמר שמן כי "אין לי ספק כי בגיבוי ההסתדרות והעומד בראשה ופרופ' זליכה, אשר יסייע לנו רבות מניסיונו הכלכלי בכלל וביחסי עבודה בפרט, נצליח לנווט את הספינה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור עובדי החברה".