סמסונג הודיעה על תאריך השקה חדש לטלפון המתקפל

המכשיר המתקפל "גלקסי פולד" ייצא לשוק בחודש ספטמבר, זאת לאחר שתאריך ההשקה המקורי עוכב בשל תקלות במכשיר

סמסונג הודיעה היום (ה') כי המכשיר המתקפל "גלקסי פולד" ייצא לשוק בחודש ספטמבר, זאת לאחר שתאריך ההשקה המקורי עוכב בשל תקלות במכשיר. "סמסונג הקדישה זמן כדי לבצע הערכה מלאה של העיצוב של המכשיר, לבצע שיפורים נדרשים ולקיים מבחנים מחמירים", נכתב בהודעה הרשמית מטעם החברה.

סמסונג הכריזה על גלקסי פולד - מכשיר היברידי שמשמש כסמארטפון וכטאבלט, כאשר המעבר בין המצבים נעשה באמצעות קיפול המסך, באירוע חגיגות העשור לסדרת גלקסי שנערך בחודש פברואר. המכשיר היה צפוי להגיע לשוק בחודש אפריל, אך מעט לפני כן התגלו בו תקלות חמורות, בעקבות שליחת המכשיר לעיתונאים כדי שיפרסמו עליו ביקורת בסמוך להשקה, זאת למרות מחירו הגבוה - 1,980 דולר.

בעקבות התקלות סמסונג הודיעה על דחיית השקת המכשיר, וכעת הכריזה כי ביצעה את השיפורים הנדרשים - בהם הרחבת השכבה העליונה שמגנה על המסך אל מעבר לשולי המכשיר, כך שיהיה ברור שהיא חלק אינטגרלי מהתצוגה. זאת בעקבות מבקרים שקיבלו את המכשיר והסירו בטעות את אותה שכבה, שנראתה להם כמו מדבקה להגנה על המסך.

בנוסף, סמסונג הצהירה כי שיפרה את חווית המשתמש, באמצעות התאמת אפליקציות ושירותים שונים לממשק הייחודי של המכשיר המתקפל. החברה ציינה כי היא "מעריכה את התמיכה והסבלנות שקיבלה מאוהדי גלקסי בעולם" בעקבות הדחייה.