מיתוג | פודקאסט

מיקרו-קופי: הכירו את המילה האחרונה בדיגיטל

על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות

על המיקו-קופי שמעתם? מדובר בתחום בעלייה מואצת, ואם עדיין לא שמעתם או שאתם לא מכירים - עכשיו זה בדיוק הזמן. מדובר במילים במוצרים דיגיטליים הקשורות ישירות לפעולה של המשתמשים: ההנעה שלפני הפעולה, ההנחיות המלוות את הפעולה והתגובות שאחרי הפעולה. למשל, כפתורים, הסברים קצרים, הודעות שגיאה, הודעות אישור, מה שכתוב ליד השדות ובתוכם ועוד.

מטרתו של המיקרו-קופי להניע לפעולה, להנחות, לרגש כשצריך, להסיר חסמים שמעכבים את ביצוע הפעולה, לשפר את השמישות ואת ההמרות ולפעמים גם להצחיק. הוא מחבר את המשתמשים למותג (engagement), מעשיר את החוויה ופותר חיכוכים עוד לפני שקרו.

אחת ממובילי התחום בישראל היא כנרת יפרח, מנהלת "סטודיו נמלה" ומחברת הספר "מיקרו-קופי" - המדריך המלא שנמכר ביותר מ-40 מדינות, וגם הקימה את קהילת המיקרו-קופי הישראלית.

בראיון ל"קומיוניקאסט" היא מספרת מה מיוחד בקהילה המקצועית שלהם, ולמה גודל הקהילה ממש לא מעניין אותה ואת יתר המנהלות. איך יוצרים קהילה סביב תחום שהוא יחסית חדש או לא מוכר לכולם, איך הקהילה משפיעה על העסק שלך ומייצרת עבודה, ומה עשו כנרת והמנהלות כדי להתגבר על האתגרים שבניהול הקבוצה בפייסבוק. ולסיום - הפתעה קוריאנית.

האזינו לפרקים נוספים של "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע.
ניתן למצוא עשרות פרקים נוספים באפליקציות הפודקאסטים השונות. אפשר גם בספוטיפיי.

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות וחיבורים. בפודקאסט תשמעו על מנהלי קהילות ויזמים שמחברים אנשים ועסקים. בכל פרק נדבר על קהילות, יזמות, שיווק וצמיחה ואיך כל אלה מתחברים לביזנס.

הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס" ובתמיכת Rise TLV.

את הפודקאסט מנחות טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם המחבר חברות ויחידים ומרחיב את רשת הקשרים המקומית והגלובלית שלהם על-ידי ארוחות סודיות. תורג'מן מתמחה בשיווק, ניהול ופיתוח עסקי בינלאומי ונמנית עם מייסדי קבוצת מנהלי הקהילות של ישראל מטעם התוכנית הגלובלית של פייסבוק CLC - community leadership program; ודנה מושקוביץ-גלבוע, יזמת תיירות דיגיטלית, מנהלת קהילות טיולים ויוצרת התוכן בבלוג הטיולים Flying Dana.