היא הגיעה: אמזון הכריזה רשמית על כניסתה לפעילות בישראל

לשם כך הקימה אמזון דף רשמי בשפה העברית תחת Amazon Services ופונה לקהל המוכרים הישראלים בהצעה להצטרף לזירה שלה • מציעה גם למוכרים מחו"ל לאחסן את המלאי בישראל ולהסדיר את השילוח הבינלאומי באמצעות חברת שילוח לבחירתם

ג’ף בזוס, מנכ”ל ומייסד אמזון / צילום: רויטרס, JOSHUA ROBERTS
ג’ף בזוס, מנכ”ל ומייסד אמזון / צילום: רויטרס, JOSHUA ROBERTS

אמזון מכריזה באופן רשמי באתר העולמי שלה על פתיחת הפעילות בישראל. לשם כך הקימה אמזון דף רשמי בשפה העברית תחת Amazon Services הפונה לקהל המוכרים הישראלים בהצעה להצטרף לזירה שלה. היא מציעה גם למוכרים מחו"ל לאחסן את המלאי בישראל ולהסדיר את השילוח הבינלאומי באמצעות חברת שילוח לבחירתם.

אמזון מציינת כי ישנם כ-300 מיליון לקוחות פעילים ברחבי העולם, ומציעה למוכרים שרוצים למכור בישראל להשתמש בכלי המכירה של אמזון ולהיערך לימי חג ומכירות ייחודיות.

אמזון מפנה בעמוד שהעלתה בעברית גם לתוכנית שילוח מטעמה מישראל לחו"ל באמצעות השירות שלה - כלומר אספקה באמצעות אמזון שכוללת איסוף, אריזה, שילוח וטיפול בשירות הלקוחות של בתי העסק.

דף הכניסה לעמוד החדש בעברית באמזון / צילום: צילום מסך
 דף הכניסה לעמוד החדש בעברית באמזון / צילום: צילום מסך

במייל ששלחה אמזון למוכרים הישראלים, היא מציינת כי הקטגוריות הפופולריות שלה הן ג'אדג'טים וסלולר, מחשבים אישיים, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי תינוקות, ציוד לפעילות שטח, ציוד ספורט, ציוד למטבח, הנעלה, מוצרים לבית, מוצרי טיפוח וביגוד.

אמזון מציינת כי הבידול למוכרים מתאפשר באמצעות זמן אספקה מהיר וחיסכון בדמי משלוח או משלוח חינמי ללקוחות מקומיים.

במסגרת העמוד שפתחה באתר הבינלאומי שלה, אמזון מציגה את הקמפיין שצילמה בישראל - ראיונות עם שתי חברות מקומיות שפועלות באמצעותה במכירה מחוץ לשוק הישראלי - מוטי פרידמן, מייסד חברת הקוסמטיקה מינוס 417; ויניב שטלריד, מנכ"ל בייבי סנס. 

"זהו עוד צעד של אמזון בישראל, להנגיש את זירת המסחר גם למוכרים מקומיים עם הסבר פשוט על איך למכור באמזון", אומר ל"גלובס" ניר זיגדון, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת איקומיונטי שעוסקת בייעוץ למוכרים באמזון.

לדבריו, "אנחנו עדים לתקופה ארוכה שהמון חברות גדולות נערכות להתחלת הפעילות של אמזון בישראל ומחכות ליום הזה. אמזון מציגה את חברת הקוסמטיקה מינוס 417, לקוח שלנו, כסיפור הצלחה במטרה לעודד מוכרים נוספים - זה כבוד מבחינתנו".