איתי ברדה מונה למשנה למנכ"ל הלמן אלדובי; התפטר מהגמל

במקביל ימונה ברדה לתפקיד יו"ר פעיל של בית הסוכן קוואליטי • ברדה ימשיך לקחת חלק פעיל בפיתוח התחום הפנסיוני של הקבוצה ובליווי צמוד של לקוחות אסטרטגיים, מעסיקים וסוכנים

איתי ברדה / צילום: פיני סלוק
איתי ברדה / צילום: פיני סלוק

איתי ברדה, מנכ"ל חברת הגמל והפנסיה של הלמן-אלדובי, ימונה לתפקיד משנה למנכ"ל בית ההשקעות. במקביל ימונה ברדה לתפקיד יו"ר פעיל של בית הסוכן קוואליטי.

ברדה ימשיך לקחת חלק פעיל בפיתוח התחום הפנסיוני של הקבוצה ובליווי צמוד של לקוחות אסטרטגיים, מעסיקים וסוכנים. על פי הדיווח של חברת הגמל, ברדה צפוי לסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת הגמל והפנסיה בראשית 2020. החברה צפויה לכנס ועדת איתור במהלך חודש אוגוסט לטובת איתור והמלצה על זהותו של המנכ״ל הבא שצפוי להיכנס לתפקידו בתחילת שנת 2020.

איתי ברדה בן 40, כיהן כמנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה ב-5 השנים האחרונות, והוביל זכייה בשני המכרזים של רפורמת קרנות הפנסיה של האוצר ומיזוג פעילות הגמל של אי.בי.אי. כיום מנהלת חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות כ 20 מיליארד שקל.

לפני כן ברדה כיהן כמנכ"ל הלמן-אלדובי סוכנות לביטוח וכסמנכ"ל המכירות בבית ההשקעות. בעברו מילא שורה של תפקידים בבית ההשקעות הדס ארזים (שמוזג עם הלמן-אלדובי) וביניהם מנהל מחלקת קשרי לקוחות וסמנכ"ל המכירות. בהיותו סטודנט לתואר ראשון נבחר ברדה לתפקיד יו"ר ארגון הסטודנטים הארצי. במסגרת תפקידו הנ"ל כיהן גם כחבר המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג).

במכתב לדירקטוריון חברת הגמל כתב ברדה: "לאחר סיום כהונתי, אני נחוש להמשיך ולהוביל את בית ההשקעות הלמן-אלדובי להישגים מפוארים, וזאת כמשנה למנכ"ל בית ההשקעות ובהובלת קוואליטי סוכנות לביטוח פנסיוני (2017) בע"מ, בית הסוכן שהוקם לפני כשנה וחצי ובו אני צפוי לכהן כיו"ר. זה עדיין לא סיכום מבחינתי, יחד עם זאת אני חש צורך לומר לכולכם תודה ענקית על התמיכה, הפירגון וה"גב" שניתן לי להוביל את החברה בשנים האחרונות להישגים חסרי תקדים.

זו הייתה זכות גדולה עבורי לנהל את החברה בתקופה מאתגרת ומהפכנית ולהוביל אותה לשיאים חדשים. אני גאה בהצלחת החברה ובתוצאות המרשימות שהשגנו בשנים האחרונות ובהן מיצוב ומיקומה של החברה כחברה מובילה בענף החיסכון ארוך טווח תוך יצירת מנועי צמיחה אסטרטגיים שיאפשרו לחברה המשך צמיחה משמעותית גם בשנים הבאות. אני שמח וגאה שזכיתי להיות חלק משמעותי בשינוי הדרמטי שהובלנו בענף הפנסיה לשיפור הזכויות הפנסיוניות של כל מיליוני החוסכים בענף. ברצוני להודות לכולכם וכן להנהלת החברה וצוות העובדים המיוחדים והמסורים על התמיכה והאמון הרב לאורך הדרך המרגשת שעשינו ביחד."

רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן-אלדובי: "ברדה יסיים בסוף שנה זו קדנציה מוצלחת בת 5 שנים כמנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה ומקודם לתפקידו החדש כמשנה למנכ"ל בית ההשקעות ויו"ר בית הסוכן. במהלך תקופתו כמנכ"ל הגמל הגיעה החברה לשורה ארוכה של הישגים, בהם גידול בפעילות החברה מ 14 מיליארד שקל ב-2015 למעל ל-20 מיליארד שקל נכסים מנוהלים. איתי היה שותף והוביל את המהלכים האסטרטגיים המשמעותיים ואת הפיכת תחום הפנסיה למנוע צמיחה מוביל בחברה ולהפיכת הלמן-אלדובי לשחקן משמעותי במסגרת קרנות ברירת המחדל. בכלל זה קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי דורגה כקרן הצומחת ביותר מבין כלל קרנות הפנסיה בישראל וכחברה שגייסה, באופן אבסולוטי, את מספר העמיתים הגדול ביותר. אני רוצה להודות לאיתי ברדה על הובלת החברה להצלחות יוצאות דופן בתקופה של רפורמות ומהפכות בתחום ובטוח שהוא יתרום רבות להמשך צמיחתו של בית ההשקעות ובהמשך פיתוח מנועי הצמיחה של הלמן-אלדובי״.