מקדונלד'ס מרחיבה את פיילוט ההמבורגר הטבעוני ל-40 סניפים

ההמבורגר הטבעוני, שנקרא "ביג ויגאן" ומיוצר ע"י טבעול, יימכר ב-40 סניפים החל מיום רביעי הבא • במקביל, מקדונלד'ס ישראל תפתח עשרה סניפים חדשים עד סוף השנה

מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock
מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock

מקדונלד'ס מרחיבה את הפיילוט למכירת ההמבורגר הטבעוני שלה ל-40 סניפים החל מיום רביעי הבא. ההמבורגר הטבעוני, שנקרא "ביג ויגאן" ומיוצר על-ידי טבעול של אסם-נסטלה, הושק במהלך החודשיים האחרונים ונמכר עד כה רק ב-18 סניפים מתוך 191 שמפעילה הרשת, מרביתם בגוש דן. במקביל לגרסה של ההמבורגר הטבעוני בגודל רגיל, הרשת משווקת גם המבורגר בגרסת דאבל.

בנוסף למהלך ההתרחבות הפיזית, מקדונלד'ס ישראל מרחיבה גם את הפריסה הגאוגרפית שלה ופותחת סניפים חדשים. במהלך החודש תושלם הפתיחה של סניפים במתחם צים אורבן בערד, במתחם ישפרו סנטר בנס-ציונה, סניף כשר בקניון חולון וסניף נוסף בעפולה. עד סוף השנה הרשת תפתח עשרה סניפים חדשים, הכוללים את ארבע המסעדות החדשות בנתב"ג.

הטרנד העולמי סוחף רשתות מזון מהיר רבות לחפש תחליפי בשר למוצרים שלהם. המתחרה של מקדונלד'ס, ברגר קינג, כבר החלה לשווק בסניפים שלה בארה"ב המבורגר טבעוני של חברת Impossible Foods, והיא מרחיבה זאת באופן הדרגתי. עם זאת, ברגר קינג ישראל עדיין לא מציעה המבורגר טבעוני. גם רשת המזון המהיר האמריקאית KFC הצהירה כי תכנס לתחום ותשיק מוצרים טבעוניים, וגם ענקית מוצרי המזון טייסון פודס הכריזה על כניסה לתחום.

בחודשים האחרונים החלו להימכר ברשתות ההסעדה בישראל המבורגרים של ענקית ההמבורגרים ללא בשר שהונפקה לאחרונה - ביונד מיט. המוצר נמכר ברשתות דוגמת מוזס, BBB, סוסו אנד סאנס ואחרות, וגם בחנויות טבע אשר מחירם יקר יחסית: שלוש קציצות לשימוש ביתי נמכרות ב-54 שקל.