בסימן ההתחממות בצפון, נתניהו פתח את ישיבת הממשלה

ישיבת הממשלה כונסה היום לאחר יותר מ-3 שבועות של פגרה • נתניהו בפתח הישיבה: "אני מברך על האמירות של שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה. נשמע כמו ימות המשיח ומראה על שינוי במזרח התיכון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

הממשלה התכנסה הבוקר (ג') לישיבה לאחר יותר משלושה שבועות שבהם לא כונסה, והיא נפתחה בסימן ההתחממות הביטחונית בצפון. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה: "אני מברך על האמירות של שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה. זה נשמע כמו ימות המשיח ומראה על שינוי במזרח התיכון".

לדברי נתניהו, "גם העולם הערבי מבין שהתוקפנות האיראנית מסכנת את העולם כולו".

שני שרי החוץ הערבים פרסמו אתמול הודעות ובהן גינו את הירי של טיל הקורנט משטח לבנון אל ישראל, וכתבו בין השאר כי למדינה זכות להגן על עצמה אם היא מותקפת משטח שכנתה.

נתניהו עדכן את השרים כי הוא עושה מאמצים לקיים עוד מפגש משולש עם נציגי רוסיה וארצות-הברית כדי להמשיך לדון בהוצאת איראן מסוריה.

קודם לכן נמסר מלשכת ראש הממשלה כי נתניהו דחה את ביקורו המתוכנן בהודו עד לאחר הבחירות. נתניהו שוחח עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, והשניים סיכמו כי ביקורו של נתניהו בהודו ידחה בשל מה שהוגדר אילוצי לוח זמנים. נתניהו אמור היה לצאת להודו בשבוע הבא ולחתום עם מודי על חמישה הסכמים לשיתוף פעולה.