הצוללת | פודקאסט

"הוא דיווה": מה עומד מאוחרי סוד הקסם של המותג נתניהו?

אפשר לאהוב אותו ולחשוב שהוא גאון או לשנוא אותו ולחשוב שהוא דמוני, אבל אי-אפשר להתווכח עם ההצלחה: נדמה ששום דבר לא פוגע בכוחו הציבורי של ראש הממשלה • מה הפך את נתניהו למותג הפוליטי המצליח ביותר בישראל, והאם הקסם קרוב להיגמר? • האזינו לפודקאסט "הצוללת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: שלומי יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: שלומי יוסף

בתחילת הקיץ הפך בנימין נתניהו לראש הממשלה המחזיק בזמן הכהונה הארוך ביותר בתולדות המדינה עם 13 שנים בכס השלטון. לעתים נדמה שכל מה שקורה לו - התקריות המשפחתיות, החקירות, ההמלצות המשפטיות, תיקי האלפים - רק מחזק אותו, לפחות ציבורית. 

רגע לפני בחירות 2019 (מועד ב'), ניסינו להבין להבין איך זה קורה - שוב - ושוב - ושוב. דיברנו עם כמה ממומחי נתניהו הגדולים, אנשים שיש להם לא רק אינספור שעות ביבי, אלא גם נקודות מבט מעניינות, וגם שונות, על האיש והמותג. איך מרלין מונרו, תחושת רדיפה, בגידה וביטחון המדינה הפכו את בנימין נתניהו למותג פוליטי בלתי מנוצח?

■■

קטעי הארכיון בפודקאסט נלקחו מארכיון הסרטים "כאן - תאגיד השידור הציבורי"; חדשות 12; וואלה! NEWS; ערוץ הכנסת ועמוד היוטיוב של בנימין נתניהו; נאום הקו האדום נלקח מתוך נאומו של נתניהו באו"ם ב-27 בספטמבר 2012. מערכון הקללה נלקח מתוך "ארץ נהדרת", באדיבות קשת 12.