עו"ד רם כספי מצטרף לצוות ההגנה של בנימין נתניהו

עו"ד כספי, העומד בראש משרד מסחרי גדול שעוסק גם בעבירות צווארון לבן, מוגדר כ"יועץ לצוות ההגנה" של ראש הממשלה

עו"ד רם כספי / איל יצהר
עו"ד רם כספי / איל יצהר

ממשיכה רכבת הסנגורים שמייצגים את ראש הממשלה בנימין נתניהו. יממה אחרי הכישלון המסוים בבחירות לכנסת ולצדה גם כנראה אובדן התקווה להשיג חסינות מפני כתב אישום, שכר ראש הממשלה את שרותיו של עורך הדין הוותיק רם כספי.

עו"ד כספי, העומד בראש משרד מסחרי גדול שעוסק גם בעבירות צווארון לבן, מוגדר כ"יועץ לצוות ההגנה" של נתניהו. הוא מצטרף לעורכי הדין עמית חדד, שמייצג את נתניהו עוד מהימים שבהם יוצג על-ידי עו"ד יעקב וינרוט המנוח; ולעו"ד יוסי אשכנזי ממשרד הרצוג-פוקס-נאמן, שנתניהו שכר את שירותיו לאחרונה.

נזכיר כי סנגורים נוספים שנכללו לאורך השנים האחרונות בצוות ההגנה של נתניהו היו, בין היתר, עו"ד נבות תל-צור, ראש מחלקת הליטיגציה במשרד רם כספי; עו"ד טל שפירא; עו"ד אריאל כפרי; עו"ד אייל כהן; ובשלבים מוקדמים מאוד של החקירות גם עו"ד ז'ק חן, המייצג כיום את שאול אלוביץ' החשוד במתן שוחד לנתניהו.

הליך השימוע לראש הממשלה נתניהו יחל ב-2 באוקטובר. ישיבה נוספת נקבעה ל-10 באוקטובר. המשמעות היא שהשימוע ייערך במקביל למשא-ומתן הקואליציוני. לפי חלק מההערכות, נתניהו ישאף בסיועו של עו"ד כספי ושל שאר הסנגורים להגיע להסדר טיעון.

*** חזקת החפות: ההליכים המשפטיים בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שאר החשודים בפרשה עודם בראשיתם. נתניהו מכחיש את המיוחס לו, ועומדת לזכותו חזקת החפות.