חוצים את הקווים: אנשי הפרסום שעוברים להייטק מגיעים למיטאפ של "גלובס"

המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום

ערן גפן / צילום: מנחם רייס
ערן גפן / צילום: מנחם רייס

ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר, ייערך מיטאפ נוסף בסדרת "רוד שואו - שיחות עם האנשים שעושים את ההייטק הישראלי". השיחה הפעם לא תיערך עם הייטקיסטים מובהקים - יזמים, מתכנתים או מנהלי מוצר - אלא דווקא עם אנשי פרסום, שיווק ומיתוג. אלה חוצים את הקווים במסגרת תופעה מעניינת ובעלת השפעה, גם על תעשיית ההייטק וגם על תעשיית הפרסום.

מאחורי התופעה עומדת ההבנה כי חברות הייטק צריכות להשקיע יותר במותג שלהן (כלפי לקוחות, עובדים וכו'), צריכות ללמוד לספר את הסיפור שלהן טוב יותר ולהתמקד, אבל גם לא יכולות להשאיר את זה לסוכנויות פרסום חיצוניות.

או במלים אחרות: למה Wix רכשה את הסוכנות של הפרסומאי ערן גפן, ומה חברות ההייטק הגדולות יכולות ללמוד מאימי עירון, ממייסדות אתר סלונה?

האירוע ייערך בפאב "ליאו" ברמת החייל בתל-אביב (ראול ולנברג 24, מגדלי זיו). ב-19:00 פתיחת דלתות וב-20:00 תחילת ראיון.

להרשמה: http://bit.ly/2kp2FaJ

לאיוונט: https://www.facebook.com/events/383487262555092/