מגיעים לניו יורק? אובר תאסוף אתכם מהשדה עם מסוק

החברה הודיעה היום כי שירותי "אובר קופטר" ממנהטן התחתית לנמל התעופה ובחזרה יהיו זמינים לכל משתמשי האפליקציה החל מתאריך 7 באוקטובר • עד כה, הפיצ'ר להזמנת מסוק באפליקציה היה שמור למשתמשי הפרימיום של אובר בלבד

חברת הזמנת הנסיעות אובר  ממריאה בניו יורק עם יוזמה חדשה, בה גם משתמשי האפליקציה הפרטיים ולא רק בעלי האמצעים הפיננסיים, יוכלו להזמין טיסות מסוק לנמל התעופה ג'יי.אף.קיי מהעיר ובחזרה.

אובר הודיעה היום (ה') כי שירותי "אובר קופטר" ממנהטן התחתית לנמל התעופה ובחזרה יהיו זמינים לכל משתמשי האפליקציה החל מתאריך 7 באוקטובר. עד כה, הפיצ'ר להזמנת מסוק באפליקציה היה שמור למשתמשי הפרימיום של אובר בלבד.

טיסת המסוק, שאורכת כשמונה דקות, תעלה בין 200 ל-225 דולר לאדם ותכלול גם העברות קרקע. הנוסעים יוכלו להביא מזוודה קטנה ויחוייבו לצפות בסרטון בטיחות בטרם ההמראה - בדומה לטיסה רגילה במטוס.

המחירים של אובר משתווים בערך למתחרות, ביניהן חברת בלייד, שמציעה שירותי תעופה לג'יי.אף.קיי ב-195 דולר בלבד, אך ללא העברות קרקע לאחר הטיסה.

לעת עתה, טיסות המסוק במנהטן יהיו זמינות אך ורק למשתמשים בקצה הדרומי של האי. זאת, על מנת למנוע מהלקוחות להיתקע בפקקי תנועה ולקצר זמני נסיעה.

ג'יי.אף.קיי נחשב לאחד משדות התעופה הגדולים ביותר בארה"ב ונסיעות רכב ממנהטן הפקוקה יכולות לקחת עד שעתיים, ואילו נסיעה ממוצעת בתחבורה ציבורית יכולה להגיע עד לשעה ורבע.

אובר מתכננת להציע שירותי תעופה נוספים בלוס אנג'לס, דאלאס ומלבורן באוסטרליה כבר ב-2023.