מגל חתמה על חוזים בהיקף 8 מיליון דולר במזרח אפריקה

בחברה ציינו כי מרבית ההזמנות הן הזמנות המשך לתחזוקת מערכות לזיהוי חדירה בנמל ים מרכזי באזור, עבור לקוח שאיתו מגל עבדה לאורך שנים

אזור מזרח אפריקה מספק תעסוקה לחברה הביטחונית מגל מערכות : החברה דיווחה היום על חתימת חוזים באזור זה בהיקף של כ-8 מיליון דולר בחודשים האחרונים. בחברה ציינו כי מרבית ההזמנות הן הזמנות המשך לתחזוקת מערכות לזיהוי חדירה בנמל ים מרכזי באזור, עבור לקוח שאיתו מגל עבדה לאורך שנים. אספקת ההזמנות החלה ותימשך במהלך הרבעונים הקרובים.

לדברי מנכ"ל מגל, דרור שרון, "אנו גאים בהזמנות המשמעויות האלו באזור מזרח אפריקה, מרביתן הזמנות חוזרות מלקוח שעובד עם מגל במשך שנים רבות. הזמנות אלו מעידות על שביעות הרצון של לקוחותינו מביצועי המוצרים שלנו, וכן מהשירות השוטף שאותו אנו מספקים. יתר על כן, אפריקה נותרה שוק חשוב וצומח עבור מגל, מאחר שביטחון והגנה על מתקנים קריטיים הופכים לחשובים יותר. זיהינו את מגזר ההגנה על נמלי ים כמנוע צמיחה עיקרי בעבור מגל לשנים הבאות, ואנו מאוד מרוצים משיפור המומנטום שחל לאחרונה במגזר זה".

מגל, שנמצאת בשליטת קרן פימי, נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 95 מיליון דולר, אחרי ירידה של 8% במחיר המניה שלה מתחילת השנה. החברה מספקת מוצרים ומבצעת פרויקטים בתחומי האבטחה עבור רשויות ממשל, חברות ואירועים גדולים. במחצית הראשונה של 2019 הכנסות החברה הסתכמו ב-40.9 מיליון דולר והיא רשמה הפסד נקי של 965 אלף דולר, ו-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) של 1.7 מיליון דולר.