יחזקאל ישורון מכר חלק ממניות פורסקאוט עבור כ-258 אלף דולר

לפי דיווח שהועבר לרשות ניירות הערך של ארה"ב (SEC), המכירות בוצעו בימים שני ושלישי השבוע, ובסך הכול ישורון מכר מעל 6,400 מניות במחיר של כ-40 דולר למניה

חזי ישורון/ צילום: תמר מצפי
חזי ישורון/ צילום: תמר מצפי

פרופ' יחזקאל (חזי) ישורון, דירקטור בחברת פורסקאוט טכנולוג'יס  שהוא אחד ממייסדיה, מכר בימים האחרונים חלק ממניות החברה שהיו ברשותו בתמורה לכ-258 אלף דולר. לפי דיווח שהועבר לרשות ניירות הערך של ארה"ב (SEC), המכירות בוצעו בימים שני ושלישי השבוע, ובסך הכול ישורון מכר מעל 6,400 מניות במחיר של כ-40 דולר למניה. המכירות בוצעו במסגרת תוכנית של "מכירה עיוורת" שבה אין לישורון השפעה על קביעת מועדי העסקאות. ישורון מחזיק כעת בכ-321 אלף מניות פורסקאוט, שהשווי הנוכחי שלהן עומד על 12.6 מיליון דולר.

פורסקאוט מספקת פתרונות לאבטחה ושליטה על מכשירים מחוברים בארגונים, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 1.8 מיליארד דולר. החברה הונפקה לראשונה בסוף שנת 2017 במחיר של 22 דולר למניה, וכיום מחיר המניה גבוה ב-78% ממחירה בהנפקה. ישורון, פרופסור למדעי המחשב מאוניברסיטת ת"א, הקים את החברה יחד עם שותפיו עודד קומאי, דרור קומאי, דורון שקמוני ונגה אלון. ישורון היה יו"ר הדירקטוריון של פורסקאוט, אך לפני מספר חודשים הוחלף בתפקיד על-ידי תרזיה גאו (Theresia Gouw) והפך לדירקטור מן המניין.