אזהרת רווח של Hexo הפילה את סקטור הקנאביס בוול סטריט

חברת הקנאביס Hexo Corp צופה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי יהיו נמוכות ב-40% מהתחזית הקודמת • החברה משכה את התחזית ל-2020 בצל אי וודאות רגולטורית • מניות הענף הגיבו בירידות חדות

שקילת קנאביס למכירה / אילוסטרציה: Shutterstock
שקילת קנאביס למכירה / אילוסטרציה: Shutterstock

בהמשך להתפטרות המנכ"ל בשבוע שעבר, חברת הקנאביס Hexo Corp פרסמה הערב (ה') אזהרת רווח, ומכבידה על סקטור הקנאביס כולו כאשר המניות בענף רושמות ירידות חדות.

החברה מסרה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי יהיו נמוכות ב-40% מהתחזית הקודמת. להערכתה, ההכנסות נטו לרבעון הרביעי שמסתיים ביולי צפויות לנוע בטווח שבין 14.5-16.5 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 26 מיליון דולר. רק ביוני האחרון החברה העריכה כי ההכנסות ישלשו את עצמן.

אם לא די בכך, החברה משכה את התחזית שסיפקה לשנת 2020 בצל חוסר ודאות רגולטורית, שכן הגבלות והחלטות שיפוטיות לגבי מוצרים הנגזרים מצמח הקנאביס גררו אי וודאות לגבי חיזוי התוצאות. ביוני האחרון צפתה החברה הכנסות נטו של עד 400 מיליון דולר בשנה הבאה. 

מניית Hexo מתרסקת ב-25% בתגובה לפרסום. מניות נוספות בסקטור יורדות בחדות, כך אורורה נופלת ב-7.5%, קן-טראסט ב-8.8%, פלואואר קורפ נופלת ב-14%, קנופי מאבדת גובה ואפריה נופלת ב-15%.