תחזית חלשה לרבעון הבא: סנאפ דיווחה על תוצאות לרבעון השלישי

החברה דיווחה על הפסד של 4 סנט דולר למניה, לעומת ציפיות האנליסטים להפסד של 5 סנט למניה • ההכנסה הממוצעת למשתמש עמדה על 2.12 דולר, מעט מעל ציפיות האנליסטים להכנסות של 2.1 דולר למשתמש

סנאפ / צילום: רויטרס
סנאפ / צילום: רויטרס

חברת סנאפ  דיווחה הלילה (ג') על תוצאות כספיות טובות מהציפיות לרבעון השלישי של 2019, אך לא עמדה בציפיות לתחזית לרבעון הבא, והמניה יורדת במסחר המאוחר.

החברה דיווחה על הפסד של 4 סנט דולר למניה, לעומת ציפיות האנליסטים להפסד של 5 סנט למניה. ההפסד הנקי של החברה עמד על 98 מיליון דולר, לעומת 227 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.

הכנסות החברה עומדות על 446 מיליון דולר ברבעון הנוכחי, צמיחה שנתית של 50%, ומעל ציפיות האנליסטים להכנסות של 435 מיליון דולר. גם מספר המשתמשים היומיים הפעילים (DAU) של החברה עבר את הציפיות, וצמח ב-13% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ל-210 מיליון, מעל ציפיות האנליסטים ל-207 מיליון משתמשים. ברבעון הנוכחי נוספו לסנאפ 7 מיליון משתמשים, לעומת 203 מיליון משתמשים יומיים פעילים ברבעון השני.

ההכנסה הממוצעת למשתמש עמדה על 2.12 דולר, מעט מעל ציפיות האנליסטים להכנסות של 2.1 דולר למשתמש. סנאפ חוזה כי ברבעון האחרון של השנה הכנסותיה יהיו בין 540 ל-560 מיליון דולר, בעוד שאנליסטים צפו כי תכניס 555 מיליון דולר ברבעון הבא. מניות החברה עלו במסחר המאוחר בעקבות פרסום הדוחות.

מדובר ברבעון השלישי ברצף בו סנאפ מדווחת על עלייה במספר המשתמשים, לאחר תקופה בה סבלה מבסיס משתמשים שהלך והצטמצם. "אנחנו עסק עם צמיחה גבוהה, דרך ברורה לקראת רווחיות, חזון ייחודי לקראת העתיד ויכולת להשקיע עבור הטווח הארוך", הצהיר מנכ"ל סנאפ אוון שפיגל.