הסטארט-אפ הישראלי enSilo נמכר לפורטינט האמריקאית

סכום העסקה לא נמסר אך לפי גורם המעורה בפרטי העסקה מדובר על עסקה בשווי של עשרות מיליוני דולרים

חברת אבטחת הסייבר האמריקאית פורטינט רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי enSilo (אנסילו) המפתחת פלטפורמת הגנת מידע לנקודות קצה. סכום העסקה לא נמסר אך לפי גורם המעורה בפרטי העסקה מדובר על עסקה בשווי של עשרות מיליוני דולרים. עד היום החברה גייסה 57 מיליון דולר בסך הכל ממשקיעים בהם Rembrandt Venture Partners, ובהשתתפות הקרנות O.G. Tech Ventures ו-וויולה.

enSilo נוסדה ב-2014 על ידי המנכ"ל רועי קטמור, אודי יאבו, עידו קלסון ותומר ביטון. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה ובסן פרנסיסקו. בחברה מועסקים כ-86 עובדים, מתוכם כ-50 בישראל. פורטינט היא חברה ציבורית ששוויה עומד על 13.7 מיליארד דולר.

בהודעתה על הרכישה, פורטינט הודיעה כי היא מקווה להרחיב את יכולותיה הן בהגנה על נקודות קצה והן בהגנה על רשתות. בכוונת החברה האמריקאית להציע ללקוחותיה מוצר אשר יכלול את טכנולוגיית הזיהוי והתגובה לנקודות קצה (EDR) של enSilo יחד עם טכנולוגיית ניתוח התנהגות המשתמשים של פורטינט.

השילוב של הטכנולוגיה של enSilo עם מוצרי פורטינט נועד לספק ניטור מלא של כלל הפעילות בארגונים, כולל הרשת, המשתמשים ונקודות הקצה. enSilo הייתה שותפה של פורטינט עוד טרם הרכישה, כספקית של פתרון משלים לחומת האש של החברה, אשר נועד לצמצם את זמן הזיהוי, החקירה והתיקון של התקפות זדוניות נגד ארגונים.

זאת, לאור עלייה בסוגי מתקפות הסייבר נגד ארגונים שמובילה לקושי בזיהויים ומניעתם.