יו"ר אליום מדיקל ישקיע מחצית משכרו ברכישת מניות החברה

אברהם נחמיאס הודיע כי בכוונתו לייעד מחצית משכרו לרכישת מניות החברה בכל חודש בשנה הקרובה • המנכ"ל אסף אלפרוביץ' סיים את כהונתו

אברהם נחמיאס, יו"ר חברת הביומד אליום מדיקל, מביע את אמונו במניה, עם כוונתו "לייעד מחצית מהשכר הקבוע שישולם לו כיו"ר דירקטוריון פעיל בשנה הקרובה לצורך רכישת מניות החברה במהלך המסחר בבורסה בכל חודש, וזאת באמצעות מנגנון של נאמנות עיוורת". בהודעה שפרסמה אליום מדיקל  בנושא היא ציינה כי הודעה זו "מהווה הבעת אמון בחברה מצידו של נחמיאס וחיזוק לעתידה של החברה". 

הודעתו של נחמיאס מגיעה לקראת אסיפת בעלי המניות המתוכננת לחודש הבא, שתתבקש לאשר לו שכר חודשי של 30 אלף שקל, וזאת אחרי שבאחרונה אישר דירקטוריון אליום מדיקל את מינויו לתפקיד יו"ר פעיל.

נחמיאס (64) הצטרף לדירקטוריון אליום מדיקל בשנת 2014, ועלות העסקתו כיו"ר ב-2018 הצטברה לכ-300 אלף שקל. נחמיאס הוא שותף במשרד רואי החשבון נחמיאס-גרינברג ומכהן כדירקטור בכמה חברות בורסאיות נוספות.

לפי אליום מדיקל, "נחמיאס הינו בעל ניסיון עשיר בחברות ציבוריות, לרבות בחברות מיכשור רפואי גלובליות" ולגבי תנאי העסקתו הוסיפו, כי "בשכר המוצע, יחד עם יתר התנאים המוצעים, יש כדי לעודד" אותו בתפקיד "ולתמרצו באופן ראוי להוביל את החברה לשם השאת רווחיה, קידום יעדיה והמשך פיתוח עסקיה".

כניסתו של נחמיאס לתפקיד היו"ר הפעיל באליום מדיקל נעשתה לצד סיום כהונתו של אסף אלפרוביץ' כמנכ"ל, בתום כהונה של 7 שנים, והצטרפותו לדירקטוריון החברה. במקומו של אלפרוביץ' מונה לעמוד בראשות אליום מדיקל אריאל רובשקין, שכיהן כחמש שנים כסמנכ"ל הכספים של החברה.

אליום מדיקל מחזיקה בכמה טכנולוגיות ומוצרים בתחום הזעיר-פולשניים, ואחרי שחיקה של כ-8% שרשמה מנייתה מתחילת השנה היא משקפת לה שווי נוכחי הנע סביב 40 מיליון שקל.