מוכרים את הרכב הפרטי? לליפט יש הטבות במיוחד בשבילכם

חברת שיתוף הנסיעות מציעה אשראי בגובה 250 דולר לשימוש באפליקציה עבור רכישת נסיעות למשתמשים בערים לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ושיקגו שימכרו את רכבם דרך שירות Carvana למכירת רכבים יד שנייה אונליין, וזה לא הכול

ההנפקה של ליפט./Shutterstock  צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב
ההנפקה של ליפט./Shutterstock צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת שיתוף הנסיעות ליפט החלה להציע הטבות לנהגים שימכרו את רכבם הפרטי. החברה מציעה אשראי בגובה 250 דולר לשימוש באפליקציה עבור רכישת נסיעות למשתמשים בערים לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ושיקגו שימכרו את רכבם דרך שירות Carvana למכירת רכבים יד שנייה אונליין. בנוסף, אותם משתמשים יקבלו מנוי חינם לשירות Pink של ליפט לשלושה חודשים, שמעניק לחברים בו 15% הנחה על נסיעות בשירות, ו-90 דקות של רכיבה באופניים וקורקינטים במקומות בהם השירות מוצע. מנוי בשירות פינק עולה 20 דולר לחודש ללא ההטבה.

ככל הנראה ההטבות החדשות מוצעות כחלק מהניסיון של ליפט להתמודד עם ביקורות לפיה חברות שיתוף נסיעות רק החמירו את עומסי התנועה בערים, מאחר שאנשים שמשתמשים בשירותים שמציעות חברות כמו ליפט ואובר לרוב נוטשים עבורו דווקא את השימוש בתחבורה ציבורית, ולא את השימוש ברכבים פרטיים.

החברה הצהירה כי בהמשך היא מתכננת להציע את ההטבות גם בערים נוספות, וכי הוא מיועד לאנשים שכבר שוקלים לוותר על הרכב שלהם. בנוסף, ליפט הצהירה כי שירות Carvana לא ישתף את החברה ברווחים ממכירת הרכבים. החברה מפעילה היום שירותי שיתוף אופניים בשמונה ערים, ושירותי שיתוף קורקינטים ב-20 ערים.