קניתם כרטיס טיסה שנופל על יום הבחירות? אל על תאפשר לשנות את המועד

אל על תאפשר ללקוחותיה לשנות את כרטיסי הטיסה שלהם ללא תשלום דמי שינוי וטיפול, על-מנת שיוכלו להצביע בבחירות שיתקיימו ב-2 למרץ 2020 • עם זאת, במקרה שהכרטיס במועד החדש יהיה יקר יותר, הנוסעים יצטרכו לשלם את ההפרש במחיר

שלא יהיה לכם תירוץ שלא להצביע: אל על תאפשר ללקוחות החברה לשנות את כרטיסי הטיסה שלהם ללא תשלום דמי שינוי וטיפול, על-מנת שיוכלו להצביע בבחירות לכנסת ה-23, שיתקיימו ב-2 למרץ 2020.

מדובר בכרטיסי טיסה שכבר נרכשו למועד של הבחירות ואותם ניתן יהיה לשנות ללא תשלום דמי שינוי וטיפול. עם זאת, במקרה שהכרטיס במועד החדש יהיה יקר יותר, הנוסעים יצטרכו לשלם את ההפרש במחיר.

את השינוי אפשר לבצע עד 25/12/19 ללקוחות שביצעו את הזמנה עד לתאריך 12/12/19 (כולל). לפי תנאי השינוי, נוסעים ישראלים שנקודת המוצא שלהם היא ישראל, והם עתידים להמריא בין התאריכים 15/2/20-2/3/20, רשאים לדחות מועד נסיעתם עד חודש. נוסעים ישראלים שנקודת המוצא שלהם נמצאת מחוץ לישראל, המחזיקים כרטיסי חזרה מישראל בין התאריכים 27/2/20-2/3/2020, רשאים לדחות מועד חזרתם עד שבוע.

הבחירות השנה, באופן חריג ממועדי הבחירות האחרונות, יתקיימו ביום שני ולא ביום שלישי. הבחירה לקבוע את ההצבעה ליום שלישי מטרתה בין היתר למנוע "גשר" והתחמקות מהצבעה על רקע יום החופש שנקלע לציבור בשבתון של הבחירות. הבחירות הפעם שיתקיימו ביום שני עשויות לעודד את הבוחרים לוותר על זכות הבחירה שלהם ולהעדיף לנצל את יום החופש לטובת חופשה קצרה במזג-האוויר האביבי של חודש מרץ, עוד לפני חג הפסח ושבוע לפני פורים. מה שנותר לקוות הוא שהמודעות של הבוחרים לזכות החשובה להצביע תגבר על הפיתוי לסוף שבוע ארוך במקום זאת.