במקום הטקסס ראנץ' באילת: פארק מים בהשקעה של 60 מיליון שקל

הפארק, שייקרא "ספלאש" ומתוכנן להיפתח בפסח 2021, ישתרע על שטח של 20 דונם בשלב הראשון והוא צפוי להתרחב לשטח של 28.5 דונם בהמשך

אחרי עשרות שנים של ציפייה, באילת מתחילים לבנות את האטרקציה שכבר מזמן הייתה צריכה להיות חלק מהתמהיל התיירותי בעיר: פארק מים. 

הפארק, שהיקף ההשקעה בו עומד על 60 מיליון שקל, יוקם על חורבות טקסס ראנץ' המיתולוגי. הוא ישתרע על שטח של 20 דונם בשלב הראשון והוא צפוי להתרחב לשטח של 28.5 דונם בהמשך. הפארק מתוכנן להיפתח בפסח 2021. את הפארק מקימים שלושה יזמים פרטיים, ששכרו את הקרקע ששייכת לרשת ישרוטל ל-25 שנה.

רן אפשטיין, אחד היזמים, סיפר ל"גלובס" כי "הפארק ישלב מגלשות מים ואטרקציות מים מהחדשניות ביותר בעולם. יהיו מגלשות ייחודיות עם אפקטים טכנולוגיים כמו הקרנות על מסכים". לפי אפשטיין, הפארק יכלול גם את המגלשה הגבוהה במזרח התיכון שתתנשא לגובה של 24 מטרים. "הרעיון הוא לפנות לכל המשפחה ולכל הגילאים ולכן הפארק יכלול מתחם ילדים ענק, מתחם סירות מתנגשות, קרוסלות ועוד. יצרנו פה שילוב של מתקני לונה פארק עם אטרקציות מים". הפארק שייקרא "ספלאש" מתוכנן לפעול בין 8 ל-10 חודשים בשנה בחסות מזג האוויר השמשי באילת, הוא יתופעל 7 ימים בשבוע כשמחצית מהזמן, כ-120 ימים בשנה (בעיקר בעונות החמות יותר), הוא יפעל גם במתכונת לילית.

ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, פעל מזה שנים להקמת פארק המים בשטח. יצחק הלוי דרש מבעלי הקרקע להציע הצעות או להחזיר את השטח לרשות מקרקעי ישראל ובלבד שלא יישאר בשיממונו. הפארק יהווה חלק משלים לטיילת המזח הדרומי שהעירייה מפתחת, כשבתוכנית שלה להקים עוד שני פארקי מים וטיילת תת ימית ראשונה בחוף הדרומי.