המיליארדר רון בארון: "טסלה תגיע להכנסות של טריליון דולר בתוך עשור"

בעל השליטה בחברת ההשקעות בארון קפיטל, אחת המשקיעות בטסלה, מאמין שהזינוק במניה בתקופה האחרונה זו רק ההתחלה • "יהיו הרבה הזדמנויות של צמיחה"

רכב טסלה דגם X / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
רכב טסלה דגם X / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

המשקיע המיליארדר רון בארון מאמין שטסלה תגיע להכנסות של טריליון דולר בתוך 10 שנים ותמשיך לצמוח עוד מנקודה זו. "זה לא קרוב אפילו לסיום בנקודת הזמן הזו", אמר בארון הבוקר (ג') בתוכנית "Squawk Box" של רשת "CNBC". "יהיו הרבה הזדמנויות של צמיחה מהנקודה הזו".

חברת ההשקעות שבשליטתו, בארון קפיטל, מחזיקה בכ-1.63 מיליון מניות של טסלה. בארון אמר כי החברה "לא תמכור אף מניה של טסלה" וציין כי הזינוק במניה בתקופה האחרונה הוא "רק ההתחלה". מניית טסלה  מזנקת כעת בכ-14% במסחר המקדים. אתמול זינקה המניה ב-19.9% והגיעה למחיר שיא של 780 דולר למניה. 

רון ברון / צילום: מתוך יוטיוב
 רון ברון / צילום: מתוך יוטיוב

מניית טסלה זינקה בכ-220% בחצי השנה האחרונה. שווי השוק של החברה עומד כעת על כ-140 מיליארד דולר - כמעט פי שלושה משווי השוק של ג'נרל מוטורס, אך נמוך מעט מהשווי של טיוטה, שעומד על כ-227 מיליארד דולר. 

ב-2018 השמיע בארון דברים דומים, כשאמר שטסלה תגיע להכנסות של טריליון דולר עד 2030. הכנסות טסלה ב-2018 עמדו על 21.5 מיליארד דולר, לעומת 11.8 מיליארד דולר ב-2017. בשבוע שעבר דיווחה טסלה כי ההכנסות שלה ב-2019 היו 24.6 מיליארד דולר.