ארקיע מצטרפת לאל על ולישראייר: תאפשר ביטול חינם של טיסות וחופשות

ארקיע תאפשר לקבל החזר מלא במקרה של ביטול טיסה או חופשה ב-39 יעדיה הבינלאומיים • מדיניות הביטולים תקפה להזמנות חדשות שיבוצעו עד ל-31.3 לטיסות הממריאות עד 25.5 (כולל חופשת פסח) • שינוי או ביטול יתאפשרו עד 7 ימים לפני ההמראה

מטוס ארקיע / צילום: יואב יערי
מטוס ארקיע / צילום: יואב יערי

גם ארקיע מצטרפת לשורת חברות התעופה וסוכני הנסיעות המאפשרות ביטול חינם לטיסות או לחבילות נופש. ישראייר יצאה במהלך ביום ראשון שעבר, ואליה הצטרפו אל על, השטיח המעופף, איסתא, אופיר טורס, אתר smartair וחברת הקרוזים MSC - חלקן מציעות החזר מלא על הכסף למי שיתחרט ויבטל טיסה שיזמין בימים אלה, ואחרות מציעות החזר של 80% (לפני תנאי ביטוח טריפ גרנטי). 

תרופה לקורונה? האותיות הקטנות מאחורי גל המבצעים של חברות התעופה 

כעת מודיעה ארקיע כי היא תאפשר לקבל החזר מלא במקרה של ביטול טיסה או חופשה ב-39 יעדיה הבינלאומיים. מדיניות הביטולים תקפה להזמנות חדשות שיבוצעו עד ל-31.3 לטיסות הממריאות עד 25.5.2020 (כולל חופשת פסח). שינוי או ביטול יתאפשרו עד 7 ימים לפני מועד ההמראה המתוכננת. ניתן לבטל טיסות, חבילות (טיסה ומלון) וטיולים מאורגנים של "ARKIA HAPPY". 

גם ארקיע חווה בדומה לשאר החברות עצירה בהזמנות עתידיות לאור החשש של הנוסעים - לא רק מטיסות ליעדים במזרח הרחוק - כשרבים מהם מוותרים על נסיעה לחו"ל. מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ', ציין כי בימים האחרונים נרשמת עליה משמעותית בביקושים בטיסות הפנים ארציות ובחבילות נופש לאילת. בעקבות זאת ציין ברלוביץ' כי ארקיע מוסיפה בשבועות הקרובים עשרות אלפי מושבים בטיסות לאילת.