יו"רית פעילים חנה פרי-זן פורשת בתום שבע שנים

את פרי-זן יחליף רונן שטיין, ששימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית • וגם: נובה מכשירי מדידה תרמה באמצעות עמותת "הבית החם" כ-100 רדיאטורים ומגוון פרטי ריהוט לאוכלוסיות מוחלשות, קשישים ומשפחות נזקקות

חנה פרי-זן / צילום: יוסי כהן
חנה פרי-זן / צילום: יוסי כהן

חדשות טובות:

עם המעבר של נובה מכשירי מדידה למשרדים חדשים בפארק המדע ברחובות, הכוללים מערכות אנרגיה ירוקות, תרמה החברה באמצעות עמותת "הבית החם" כ-100 רדיאטורים ומגוון פרטי ריהוט לאוכלוסיות מוחלשות, קשישים ומשפחות נזקקות בעיר.

מצנח הזהב:

חנה פרי-זן, יו"רית פעילים, חברת ניהול התיקים שבבעלות בנק הפועלים, פורשת בתום שבע שנים בתפקיד. ב-40 שנות עבודתה בקבוצת בנק הפועלים מילאה פרי-זן שורה של תפקידים בבנק, מתוכם כתשע שנים כחברת הנהלה. את פרי-זן יחליף רונן שטיין, ששימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית. 

רונן שטיין / צילום: סיון פרג'
 רונן שטיין / צילום: סיון פרג'

שטיין הצטרף לבנק הפועלים לפני 26 שנה, ופרש לפני כארבעה חודשים. הודעת הפרישה הגיעה כשברקע היה שטיין אחד המועמדים הפנימיים הבכירים לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים, אולם בסופו של דבר הוא לא הגיש את מועמדותו לוועדת האיתור, וכאמור פרש. בעברו שימש שטיין בין היתר כמנכ"ל וכיו"ר חברת ישראכרט. מנכ"ל פעילים בשנתיים האחרונות הוא אבישי קרואני; החברה מנהלת נכסים פיננסיים בהיקף של כ-18.5 מיליארד שקל לכ-6,800 לקוחות, המשקיעים בשוקי הארץ וחו"ל.