ניוזוויק: בית החולים שיבא בין 10 בתי החולים הטובים בעולם

שיבא חולק את הטבלה עם בתי חולים כמו מאיו קליניק ממינסוטה, קליבלנד קליניק מאוהיו, ובתי חולים מאירופה ואסיה • מנהל בית החולים: "במיוחד בימים אלו בהם אנו מובילים את המאמץ הלאומי לטיפול בקורונה, זו זכות להעניק לעם ישראל את הרפואה הטובה בעולם"

יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא - תל השומר / צילום: איל יצהר, גלובס
יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא - תל השומר / צילום: איל יצהר, גלובס

המגזין האמריקאי ניוזוויק דירג את בית החולים שיבא (תל השומר) במקום ה-9 ברשימת בתי החולים הטובים בעולם. שיבא חולק את הטבלה עם בתי חולים כמו מאיו קליניק ממינסוטה, ארה"ב, קליבלנד קליניק מאוהיו, ארה"ב, טורונטו ג'נרל מטורונט, קנדה ועוד. הרשימה היא בינלאומית למדי, וכוללת גם בתי חולים מאירופה ואסיה.

בית החולים שיבא נמצא בדירוג יוקרתי זה כבר שנתיים והשנה אף שיפר את מיקומו מן ה-10 ל-9. בנימוקי הדירוג לגבי שיפה, צויינו ההתמחויות המקיפות שהמרכז בולט בהן - בית החולים הכללי, בית החולים השיקומי, בית החולים לילדים, בית החולים לנשים, מרכז לסיוע בנפגעי פוסט טראומה ומרכז להפרעות אכילה.

עוד ציינו חברי הועדה את המחקר פורץ הדרך בתחומי הקרדיולוגיה, הסרטן, המוח, מיילדות וגינקולוגיה, הגנטיקה והחינוך הרפואי.

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "הבחירה משקפת עוד שנה של רפואה מתקדמת ומצוינת, מחקר פורץ דרך וחדשנות מובילה בעולם. אני שמח וגאה בכל 9,131 עובדינו המסורים והמקצועיים שחושבים כל יום מחדש מחוץ לקופסה.

"המשך העלייה בסולם הדירוג מעמיד אותנו בשורה אחת עם בתי חולים מהמובילים בעולם. כמו בכל מצב, ובמיוחד בימים אלו בהם אנו מובילים את המאמץ הלאומי לטיפול בקורונה, זו זכות להעניק לעם ישראל את הרפואה הטובה בעולם".