"יש שטוענים שצריך קודם למצוא עו"ד ואח"כ קבלן - אני מציעה לעבוד הפוך"

במקום 24 דירות בשני בניינים ברחוב אנטוקולסקי במרכז תל אביב, היזם יבנה 44 דירות, ויקבל 20 דירות מתוכן

סיפור בעלי הדירות:

מאירה אור, בעלת דירה באחד הבניינים, מספרת: "אני דחפתי את העסק. דיברתי עם חברה ברמת גן והיא המליצה לי על עורך דין צמרת, והתחלתי איתו אבל זה לא כל כך הלך - האנשים הסכימו אבל הוא רצה לדחוף איזה קבלן שלו וזה לא עבד טוב. ואז מצאתי את הקבלן הזה, ועזבנו את עורך הדין ההוא.

"יש כאלה שטוענים שצריך קודם למצוא עורך דין ואח"כ קבלן - אני מציעה לעבוד הפוך. למצוא קבלן עם המלצות. הלכנו לראות בעיניים עבודות ועשינו חקירה יסודית. נהיינו נציגות של חמישה אנשים, שמהם אחד עו"ד, אחד ארכיטקט, אני שטובה ביחסי אנוש וכו'. היה בינינו אמון מאוד גדול. הבניין שלי גמר ב-100% חתימות, ללא התנגדות. לכל אחד היו זכויות קצת אחרות, וכולם ויתרו על משהו והתפשרנו בינינו וככה זה התקדם.

"השיתוף שלנו עם הבניין השני הוא רק בחניה. הייתה אפשרות שנעשה בניין אחד, אבל אנשים לא רצו דירות של שני כיווני אוויר. בדיעבד אולי עשינו טעות בעניין הזה, אבל זה מה שהוחלט. בסך הכול העסק מאוד כדאי - אלה בניינים מתפוררים וזה לטובת כולם".

התמורה ליזם:

בסך הכול ייבנו 44 דירות בשני בניינים, שמהם 20 דירות יוכל היזם למכור.

התמורה לדיירים:

בעלי הדירות מקבלים דירה חדשה עם תוספת של כ-10% לשטח פלדלת, בנוסף - מרפסת שמש, עלייה של שני קומות, חניה. כמו כן, לבעלי הדירות יש זכות ראשונים לשדרוג דירותיהם.

לו"ז:

עובדים על הפרויקט כבר שש שנים. כיום הפרויקט לאחר החלטת ועדה, לקראת מתן היתר בכפוף למילוי תנאים, כולם חתמו למעט דייר סרבן אחד. פינוי הדיירים צפוי בחודש ספטמבר הקרוב.

מיקום: אנטוקולסקי 6-ליליאן 10, במרכז תל אביב
המצב הקיים: 24 דירות בשני בניינים
יזם: בסט יזום, גורדי הנדסה, 4IG ייזום
קבלן מבצע: בסט בנייה
אדריכל: קון וסרמן אדריכלים